منابع صندوق مهر رضا از محل سپرده گذاری مردم است

سیدمهدی حسین نژاد با بیان این که هم اکنون 700 هزارنفر در صندوق مهررضا حساب بانکی دارند،در خصوص مشاغل ایجاد شده از طریق منابع صندوق ،گفت: مشاغل ایجاد شده از سوی صندوق بیشتر در بخش خدمات است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا وی با اشاره به آموزش در مراکز فنی و حرفه ای گفت:افرادی که می خواهند شغلی را از طریق تسهیلات مهر رضا ایجاد کنند، در صورتی که دارای کارت مهارت باشند موفق تر از دیگران هستند.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) در خصوص افرادی که برای اخذ تسهیلات در سایت صندوق ثبت نام می کنند، اظهار داشت: افراد پیش از ثبت نام از سوی صندوق مهر رضا مشاوره می شوند که آیا واجد شرایط برای ثبت نام هستند و پس از تایید کارشناسان صندوق ، می توانند وارد سامانه شوند.

وی یادآور شد: در همان مرحله نخست ثبت نام، در صورتی که فرد واجد شرایط برای دریافت تسهیلات بود، یک نام کاربر و رمز عبور دریافت می کند.

حسین نژاد میزان تسهیلات مشاغل خانگی را پنج میلیون تومان، خود اشتغالی را 20میلیون تومان در شهرهای بزرگ و 15میلیون تومان در شهرهای کوچک اعلام کرد.

وی افزود: همچنین طرحهای مستقر در پارک علم و فناوری که به عنوان موتور محرکه توسعه محسوب می شود، تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت می کند.

پشتیبانان مشاغل خانگی می توانند تا سقف پنح میلیون تومان برای هر نفری که به کار می گیرند،تسهیلات دریافت کنند و مشاغل مستقل خانگی نیز تا پنج میلیون تومان اعتبار دریافت خواهند کرد.

وی در پایان دوره بازگشت این تسهیلات را 24تا 60 ماهه و کارمزد آن را چهار درصد اعلام کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  −    =  21