بانک صادرات ایران از کارکنان زن شاغل تجلیل کرد

طی مراسمی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند خلفش حضرت امام خمینی (ره)، با حضور فتحعلی‌زاده، عضو هیأت مدیره از کارکنان زن شاغل در ادارات مرکزی بانک صادرات ایران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم معنوی فتحعلی‌زاده در جمع بانوان با تبریک روز زن و میلاد بانوی دو عالم گفت: این بانو یگانه مادر تاریخ و تجلی‌گاه عفت است، لذا صحبت کردن از او بسیار دشوار است.

عضو هیأت مدیره ادامه داد: بانوان باید در زندگی فردی، اجتماعی و اخلاقی با الگو قرار دادن این بانوی بزرگ متصل به صفات حضرت زهرا (س) باشند و من نیز از خداوند می‌خواهم به خجستگی و مبارکی این روز خوب و خوشایند، بانوان کشورمان در پناه قرآن و عترت و مشمول دعای حضرت فاطمه زهرا (س) باشند.

فتحعلی‌زاده سپس با اشاره به آیه 74 سوره فرقان گفت: در این آیه، ویژگی‌های «عباد الرحمن» که در بهشت اعلا و در میان مؤمنان از جایگاه خاصی برخوردارند، برشمرده شده است. از جمله این ویژگی‌ها این است که بر روی زمین با تکبر راه نمی‌روند، شب زنده‌دار و اهل انفاق هستند و دائماً دعا می‌کنند که همسر و فرزندانشان نور چشم آن‌ها باشند که این ویژگی آخر از خصوصیات بارز حضرت فاطمه (س) می‌باشد. این بانو درعین‌حال، خود نور چشم پدر، فرزندان و همسرش بود و در راه حصول رضایت همه افراد خانواده‌اش می‌کوشید.

وی در پایان اظهار داشت: راه رسیدن به بزرگ‌ترین موفقیت‌ها تقوا و خداترسی است. این تقوا در کار و حرفه افراد نیز به کمک آن‌ها می‌شتابد. در طول سال‌ها، همواره بانوان همکار بانک صادراتی در تحقق اهداف بانک به ما کمک کرده‌اند که در این روز باشکوه از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است این بانک با دارا بودن 30 هزار کارمند توانمند، 3 هزار واحد بانکی فعال نقش موثری را در انجام رسالت های بانک ایفا می نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  −    =  19