ارز مرجع دارو حذف شد

طبق اعلام یکی از اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس رئیس کل بانک مرکزی از عدم اختصاص ارز مرجع به دارو خبر داده و گفته است که از این پس به دارو یارانه اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص جلسه غیر علنی امروز صبح مجلس که با حضور وزرای اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی به منظور رسیدگی به مشکلات اقتصادی و گرانی کالاهای اساسی تشکیل شده است، اظهار داشت: در این جلسه آقای محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی گزارشی درباره میزان مصارف و منابع ارزی ارائه داده‌اند.

وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی گزارشی درباره نحوه تخصیص منابع ارزی و بانکی و همچنین میزان تسهیلات و سپرده‌های بانکی قرائت کرده‌ است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره اینکه آیا رئیس کل بانک مرکزی گزارشی درباره ارز دارو هم ارائه داده است یا خیر؟ افزود: طبق اعلام بهمنی ارز مرجع دارو حذف شده است و بانک مرکزی به داروسازان و شرکت‌های دارویی یارانه‌ای برای واردات می پردازد.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) به منظور بررسی افزایش قیمت کالاهای اساسی جلسه غیرعلنی تشکیل دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −  4  =