انصراف از دریافت ۲۹۸هزار سکه پیش‌فروش

مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت: حدود 850 هزار سکه پیش‌فروش شد که از این تعداد حدود 298 هزار سکه بازگشت داده شد؛ بنابراین بیش از 550 هزار سکه باید به متقاضیان تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پیمان قربانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز واگذاری سکه های پیش‌فروشی از ابتدای خرداد ماه، اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف اصلی در این طرح، تأمین نیازهای خرد مردم بود، امکان تحویل زودتر سکه‌های پیش فروش شده وجود داشت.

وی ادامه داد: حدود 850 هزار سکه پیش‌فروش شد که از این تعداد حدود 298 هزار سکه بازگشت داده شد؛ بنابراین بیش از 550 هزار سکه باید به متقاضیان تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: این سکه‌ها در حال حاضر ضرب شده و بانک مرکزی در آستانه ولادت حضرت علی علیه‌ السلام آماده ایفای تعهدات خود است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان‌بندی برای مراجعه خریداران سکه وجود دارد، گفت: هر کسی در مدت زمان اجرای طرح پیش‌فروش سکه ثبت نام کرده است می‌تواند از ابتدای خرداد برای دریافت سکه مراجعه کند.

وی تاکید کرد: بخش نشر و اسکناس بانک مرکزی تمهیدات لازم را اندیشیده و تا روز چهارشنبه سکه‌ها را به شعب منتخب بانک تجارت ارسال خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال جاری بانک مرکزی باز هم طرح پیش‌فروش سکه را اجرا خواهد کرد، اظهار داشت: بانک مرکزی بازار را رصد می‌کند و هر زمان احساس شد که بازار سکه از عوامل بنیادین اثر‌گذار فاصله گرفته، در صورت نیاز به موقع اطلاع رسانی و این طرح را اجرا می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  70  =  72