بیمه مسافرتی سامان نیازهای مسافران را پوشش می دهد

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز سفرهای بین شهری و خارجی بهتر است مسافران با آگاهی بیشتر نسبت به فراهم کردن مقدمات سفر خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک داوود الماسی، معاون مدیر بیمه های اشخاص بیمه سامان با بیان این مطلب افزود: همان گونه که سفر می تواند خاطره ای خوش را برای خانواده ها به همراه داشته باشد، با مخاطرات زیادی نیز همراه است.

وی هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی، تاخیر در حرکت هواپیما،گم شدن چمدان ها هزینه های ناشی از تاخیر در پرواز هواپیما و هزینه خریدهای ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان ها از جمله مواردی دانست که مسافران ایرانی در سفرهای بین المللی با آن مواجه می شوند .

الماسی تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از هم میهنان عزیز در طول سفرهای خارجی با حوادث متعددی مواجه می شوند که می تواند ضررهای مالی و خسارتهای بدنی به همراه داشته باشد. لیکن برخورداری از خدمات امدادرسانی یک شرکت بیمه می تواند نه تنها از زیانهای مذکور به میزان قابل توجهی بکاهد بلکه از بروز خاطرات ناخوشایند نیز جلوگیری می نماید.

الماسی راه حل برخورداری از آرامش واقعی در طول مدت سفر را برخورداری از بیمه های مسافرتی دانست و اضافه کرد، بیمه نامه های مسافرتی نه تنها هزینه های درمانی و پزشکی را پوشش می دهند بلکه به خدمات ویژه ای مانند مشاوره حقوقی در کشورهای خارجی، کمک برای پیدا کردن بار مسافری مفقوده و مدارک مسروقه و اطلاع رسانی در خصوص کنسولگری ها و سفارتخانه های جمهوری اسلامی در سایر کشورها به عنوان بخشهای مفید این محصول بیمه ای اشاره کرد.   

معاون مدیر بیمه های اشخاص بیمه سامان اشاره کرد، بیمه سامان برای ایجاد آرامش در زندگی هموطنان عزیز همواره تلاش دارد تا کلیه مخاطرات متوجه افراد جامعه را شناسایی کرده و برای آن راه حلی بیندیشد. در این راستا بیمه مسافرتی سامان برای پوشش کامل خطرات و خساراتی که مسافران ایرانی را متأثر می کند طراحی شده و با شرایط مطلوب ارائه می شود.

گفتنی است هموطنان عزیز برای تهیه بیمه مسافرتی سامان میتوانند با شماره تلفن چهار رقمی 8943-021 تماس گرفته و یا با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی شرکت بیمه سامان و یا شعبه بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند. همچنین امکان خرید اینترنتی بیمه نامه مسافرتی سامان از طریق وب سایت اخیراً فراهم گردیده و از این پس مسافرین عزیز می توانند بیمه مسافرتی خود را بصورت آنلاین خریداری و از پوششها و خدمات این بیمه نامه بهرمند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  21  =