کاهش ۱۱۰ هزار تومانی سکه در بازار/ سکه تمام یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان

طی دو هفته اخیر رخ داد

قیمت انواع سکه در بازار تهران کاهش داشته به طوری که طرح جدید با 23 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 232 هزار تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 23 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 232 هزار تومان رسید.

سکه طرح قدیم با 30 هزار تومان افت قیمت یک میلیون و 210 هزار تومان شد و نیم سکه با 10 هزار تومان کاهش 655 هزار تومان تعیین قیمت شد.

همچنین ربع سکه 405 هزار تومان درج قیمت شد که نسبت به روز گذشته 5 هزار تومان افزایش نشان می‌دهد و سکه گرمی بدون تغییر 300 هزار تومان ارزش‌گذاری شد. هر گرم طلای 18 عیار 114 هزار تومان درج قیمت شد.

بر این اساس قیمت سکه طرح جدید در مقایسه با ابتدای اردیبهشت 110 هزار تومان کاهش یافته و طرح قدیم هم 100 هزار تومان کاهش نشان می‌دهد. نیم سکه هم 65 هزار تومان افت داشته است، نکته قابل تامل در این میان کاهش جزئی نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی است به طوری که در این مدت ربع سکه 25 هزار تومان و سکه گرمی 10 هزار تومان کاهش داشته‌اند که به نظر می‌رسد علت اصلی آن وجود تقاضا برای سکه در این قطعات است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2