حمایت بانک توسعه صادرات از پایانه های صادراتی

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در جمع فعالان اقتصادی و صادرکنندگان بوشهر از آمادگی بانک برای تامین مالی پایانه صادراتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  مهندس بهمن وکیلی با اشاره به شرایط ویژه بوشهر و داشتن پتانسیلی برای قطب صادراتی شدن اظهار داشت: استان بوشهر قابلیت لازم برای صادرات کالا را دارد و شعبه بوشهر این بانک نیز باید از این فرصت استفاده کند.
وی تمایل بانک به منظور پرداخت تسهیلات بانکی به اشخاص حقوقی را خاطرنشان کرد و گفت: ثبت شرکت توسط صادرکنندگانی که با هویت حقیقی برای دریافت تسهیلات به بانک مراجعه می کنند، باعث می شود بانک با احساس امنیت بیشتری امکان تامین مالی آنان را فراهم آورد.
مدیر عامل بانک توسعه صادرات به همکاران شعبه بوشهر توصیه کرد درصورت امکان، مدت بازپرداخت تسهیلات کوتاه مدت را تا هشت ماه نیز افزایش دهند تا مشتریان با سهولت بیشتری فعالیت کنند.
وکیلی بااعلام این مطلب که بهترین راه برای توسعه یافتگی، توسعه صادرات غیر نفتی است خطاب به صادرکنندگان استان افزود: تلاش شما که در جهت صادرات گام نهاده اید قابل ستایش است چرا که نقش داشتن در امر صادرات خدمت بزرگی به کشور است و ما نیز فعالیت در بانک توسعه صادرات را وظیفه خود می دانیم.
مهندس وکیلی با تاکید بر شرایط  اقتصادی کشور اذعان داشت: در حال حاضر با جنگ اقتصادی بزرگی روبرو هستیم و به دستورالعمل هایی نیاز داریم که مختص زمان خودش باشد و اتخاذ تصمیمات ریسک پذیر دارای اهمیت است.

صادرکنندگان با وجود بانک توسعه صادرات دلگرم‌ شده اند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر گفت: درگذشته بندر بوشهر به عنوان بندری فعال محسوب می‌شد در حالی‌که صادرکنندگان از هیچ حمایتی برخوردار نبودند و در این میان افراد زیادی شغل خود را از دست می دادند تا اینکه با تاسیس بانک توسعه صادرات صادرکنندگان با دلگرمی بیشتری فعالیت کردند.
علی اکبر شریف پور بوشهری اضافه کرد: خوشبختانه به خاطر همکاری‌های خوب مسئولان شعبه از بانک توسعه صادرات شکایتی نمی شود.
علی اکبر شریف پور بوشهری با اشاره به تاسیس شرکت کنسرسیوم اتاق بازرگانی بوشهر و توسعه فعالیت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خواستار حمایت ویژه بانک توسعه صادرات از این پروژه ها شد.
برخی فعالان اقتصادی استان بوشهر نیز در این جلسه سوالات خود را با موضوعاتی چون وجود قوانین و استانداردهای دست و پاگیر، همکاری در جهت پرداخت اقساط فعالین اقتصادی به ویژه در حوزه آبزیان، کم کردن زمان در مرحله تبدیل ارز به منظور متضرر نشدن فعالان اقتصادی، لحاظ نرخ مرجع با در نظر گرفتن واحد پول ریال، همکاری با اشخاص حقیقی در راستای دریافت تسهیلات و ارائه راهکارهای اجرایی در جهت تامین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی مطرح کردند.
در پایان جلسه مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به سوالات حضار پاسخ داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  6