بانک پاسارگاد کارت‌ هدیه سفارشی صادر می کند

شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، امکان خرید کارت هدیه توسط مشتریان را با طراحی دلخواه و مورد نظر، فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت پرداخت‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد برای اولین بار در ایران اقدام به فروش کارت هدیه با طراحی مورد نظر و دلخواه مشتریان کرده‌است. به این ترتیب که مشتریان گرامی با ورود به سامانه اینترنتی این شرکت به نشانی HTTP://PEP.CO.IR  ، تکمیل فرم خرید کارت‌هدیه و واریز مبلغ موردنظر، کارت هدیه را با طرح انتخابی خود سفارش می‌دهند. پس از بررسی طرح در شرکت، اقدام به صدور کارت هدیه و ارسال آن برای نشانی موردنظر خواهد شد.

لازم به ذکر است همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا (س)، رونمائی از سایت شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد به نشانی HTTP://PEP.CO.IR انجام شد. از قابلیت‌های این سایت می‌توان به امکان خرید آنلاین کارت هدیه با طرح مورد نظر مشتری، سیستم ثبت اعلام مغایرت پایانه‌های فروشگاهی و اینترنتی، معرفی محصولات شرکت شامل انواع کارت‌های الکترونیکی، انواع پایانه‌های فروشگاهی و پایانه‌های اینترنتی و معرفی باشگاه مشتریان و اعلام امتیازات گروه‌های زرین، سیمین و بلورین اشاره کرد.

مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز امداد مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک بانک‌پاسارگاد به شماره 23505 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  14  =