با بیمه سامان نگران چمدانهای سرگردان در فرودگاههانباشید

شماره تلفن چهار رقمی 8943-021 تماس گرفته و یا با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی شرکت بیمه سامان و یا شعبه بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک یکی از نگرانیهای مسافرین خارج از کشورگم شدن یا به تاخیر رسیدن چمدانها در فرودگاههای بین المللی است.

سیاوش بنداریان زاده دبیر شورای فنی بیمه سامان با بیان این مطلب افزود: طبق بررسی های صورت گرفته، آمارها نشان میدهد در فرودگاههای با ترافیک پرواز بالا و در خصوص پروازهایی که به صورت متصل کننده مسافرین را به مقصد خود می رسانند، تعداد پروازها و جابه جایی چمدانها از یک پرواز به پرواز دیگر، در بسیاری از موارد موجب گم شدن چمدان ها میگردد.

نکته دیگر اینست که خسارت های وارده به بار مسافرین در هنگام حمل و نقل نیز قابل توجه می باشد و این موضوع هزینه های مالی مازادی به مسافران تحمیل می نماید. بلیت اشتباه و یا تعویض چمدانها دلیل دیگری است که چمدان در فرودگاه دیگری بارگیری میشود و بار به دست مسافر با تاخیر و یا اصلاً نخواهد رسید. این در حالی است که نیاز به لوازم ضروری سفر که در پی گم شدن یا تاخیر چمدان برای مسافرین اتفاق می افتد، باعث بروز چالشها و صرف هزینه های اضافی برای هموطنان گرامی میگردد.

از این رو بیمه مسافرتی سامان با پوشش دادن چنین هزینه هایی، سفر ایمنی را برای شهروندان فراهم می‌کند و ضمن جبران هزینه های جانبی، نگرانی مسافران را درخصوص محدودیتهای " ارز همراه خود" از بین خواهد برد.

وی افزود:اگرازمسافرین عازم به خارج از کشور هستید نگرانی گم شدن چمدان ها برایتان دور از ذهن نیست. حال با کمی دقت و دور اندیشی می توان با تهیه بیمه نامه مسافرتی سامان قبل از سفر، هزینه های ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان ها که مسافران ایرانی در سفرهای بین المللی با آن مواجه میشوند را جبران نمود.این هزینه ها شامل خرید لوازم بهداشتی شخصی و البسه میباشد.

بیمه مسافرتی سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه های ناشی از تاخیر در پرواز هواپیما، هزینه خریدهای ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان ها را پوشش می دهد. همچنین در زمان مفقود شدن بار یا سرقت مدارک و یا در صورت نیاز به مشاوره حقوقی به مسافران ایرانی امداد رسانی می نماید.

گفتنی است هموطنان برای تهیه بیمه مسافرتی سامان میتوانند با شماره تلفن چهار رقمی 8943-021 تماس گرفته و یا با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی شرکت بیمه سامان و یا شعبه بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند. اخیراً امکان خرید اینترنتی بیمه نامه مسافرتی سامان از طریق وب سایت فراهم گردیده و از این پس مسافرین عزیز می توانند بیمه مسافرتی خود را بصورت آنلاین خریداری و از پوششها و خدمات این بیمه نامه بهرمند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  8