مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع): ساختار اعطای وام ازدواج بازبینی می‌شود

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: طرح تأسیس صندوق پرداخت تسهیلات خرد در مرحله مطالعه و نیازسنجی قرار دارد و استان زنجان به‌عنوان یکی از استان‎های پایلوت در اجرای این طرح است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا  مهدی حسین‌نژاد با اشاره به دلایل اصلی موفقیت صندوق مهر امام رضا (ع)، عنوان کرد: یکی از دلایل عمده موفقیت صندوق این است که این صندوق بر اساس نیازهای جامعه و تئوری‎های موجود در جامعه طراحی شده است.

وی اظهار کرد: در بدو تأسیس صندوق مهر امام رضا(ع) در تیرماه سال 85 یک میلیون و 800 هزار نفر در صف وام ازدواج که سقف آن 400 هزار تومان بود قرار داشتند و از این وام نیز خیلی از افراد نمی‎توانستند بهره‎مند شوند که تأسیس صندوق مهر گامی برای بهره‎مندی افراد از وام ازدواج شد.

وی با بیان اینکه ساختار اعطای وام ازدواج بازبینی می‌شود، گفت: با بازنگری‌های صورت گرفته وام ازدواج به هر زوج مبلغ سه الی پنج میلیون تومان براساس شرایط اعلام شده اعطا می‌شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در 96 کشور دنیا اعتبارات خرد مشکل جامعه را حل می‌کند، عنوان کرد: در این راستا باشگاه کارآفرینی خرد برای هدایت مشتری‎ها، ارزیابی طرح‎ها و دیگر مسائل مربوطه راه‎اندازی می‌شود و همچنین برای استان زنجان در بخش اشتغال روستایی 30 مورد سهمیه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: پشتیبانان مشاغل خانگی ظرفیت خوبی است که در بعضی از استان‎ها شناسایی نشده است که باید اقدامات لازم برای استفاده از این ظرفیت‎ها صورت گیرد، همچنین صندوق مهر امام رضا(ع) در حوادث غیرمترقبه در هر جایی که نیاز بوده است وارد شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6