بانک ایران زمین سرویس های جدید ارائه می دهد

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: برنامه ما در سال جاری، بالا بردن سطح کیفی خدمات موجود و ایجاد سرویس‌های جدیدتر به همراه توسعه کمی سرویس‌های موجود است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک احمدابراهیم مقدم با اعلام اینکه  اکثریت قریب به اتفاق خدمات و سرویس‌های مربوط با بانکداری الکترونیک در بانک ایران زمین ایجاد شده افزود: از آنجایی که ظهور پدیده‌هایی چون کسب و کار بانکی و بویژه بانکداری الکترونیکی از نتایج عمده نفوذ و گسترش فناوری اطلاعات در بعد اقتصادی است، لذا بانک ایران زمین نیز در راستای رشد و گسترش و نوآوری و رفاه حال مشتریان، از بدو تاسیس یعنی سال 1391 خدمات بانکداری مدرن را به‌صورت 24 ساعته و بدون محدودیت‌های جغرافیایی ارائه و در سرلوحه فعالیت‌ها‌ی خود قرار داده و درحال حاضر علی‌رغم مشکلاتی که معمولا در شروع هر فعالیتی وجود دارد،

وی به فلسفه فعالیت‌های بانکی و ماهیت ‌آن اشاره کرد و اظهارداشت: این نگاه شاید چندان تغییر نکرده باشد، اما شکل و شیوه‌ انجام آن به مدد فناوری پیوسته در حال تغییرات در کشور ما که حتی آموزش‌های کلاسیک و عمومی با مشکلاتی مواجه‌اند و سرانه آموزش‌های حرفه‌ای کمتر از سایر کشورهای پیشرفته است، بحث تدوین، طراحی و ارائه آموزش‌های نوین ضرورتی است و به شدت احساس می‌شود.

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: بانکداری الکترونیک آن قدر مزیت دارد که سرمایه گذاری در آن علاوه بر بازگشت سرمایه مستقیم دارای اثرات جانبی زیادی است که نفع آن به اجتماع هم می‌رسد. پس ضرورت دارد که مدام به عرصه فرهنگ‌سازی و آموزش توجه شود.

مقدم خاطر نشان کرد: علی‌رغم رواج بانکداری الکترونیک و فعالیت‌های ترویجی و فرهنگ‌سازی، ما در برخی حوزه‌ها کماکان شاهد مشکلات عدیده‌ای هستیم. به عنوان مثال آنچه تحت عنوان Core Banking شناخته می‌شود هنوز در کشور دارای یک معادل فارسی تثبیت شده نیست. انتقال مفاهیم اصلی و ترجمه آنها به زبان مقصد یکی از فعالیت‌های فرهنگی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. sina می گوید

    به گزارش بنکر

ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =