جلیلی: باید قدم به قدم با ولی فقیه گام برداریم

یکی از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مهمترین دغدغه فعلی ملت در راه مستقیم گام برداشتن ریاست‌جمهوری و زاویه نگرفتن با رهبری است.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در جمع مردم خمینی‌شهر اصفهان، اظهار کرد: وقتی می‌توانیم در صراط مستقیم حرکت کنیم و دچار لغزش نشویم که در راه اهل بیت(ع) گام برداریم و به جلو برویم.

وی با بیان این‌که «راه راست و زاویه‌دار نشدن با رهبری یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ملت است» افزود: اگر شما می‌خواهید پیشرفت همراه با حرکت داشته باشید به راحتی محقق می‌شود، به شرط این‌که به کشتی اهل بیت (ع) متصل باشید.

وی ادامه داد: در دوران ما رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه همان تجسم کشتی اهل بیت(ع) است که باید به آن متصل باشیم و در مسیر آن حرکت کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که «ما معتقدیم اگر پیشرفتی قرار است صورت گیرد فقط در کشتی اهل بیت(ع) و رهبری است» تاکید کرد: در 34 سال گذشته هرچه به گفتمان ولایی نزدیک بودیم پیشرفت چشمگیرتری داشتیم. برای مثال اگر می‌بینیم برخی از کشورها مانند کوبا مانند ما مقاومت می‌کنند، اما پیشرفتی ندارند به این دلیل است که تفکرشان مارکسیستی است و مانند تفکرات ما به یک رهبر مقتدر متصل نیست.

وی ادامه داد:‌ تفکر ما این است که کشتی که در آن قرار گرفته‌ایم علاوه بر مقاومت، ما را در طوفان‌های سهمگین به جلو نیز می‌راند اما اگر با رهبری زاویه گرفتیم کشتی دچار غرق‌شدگی می‌شود.

وی با بیان این‌که «در برابر رهبری باید سه حالت عمده بگیریم» گفت: ابتدا نباید جلوتر از رهبری حرکت کنیم و این‌که نباید از ولی فقیه زمان عقب بمانیم و سوم این‌که باید قدم به قدم با ولی فقیه گام برداریم تا این کشتی آسیبی نبیند.

جلیلی ادامه داد: در دفاع مقدس مردم ما نشان دادند اگر نگاه ولایی و دینی خود را در کنار هم داشته باشند حتی اگر تمام دنیا هم به جنگ آن‌ها بیاید، شکست نمی‌خوریم و مطمئن باشید اگر شما امروز هم نگاهی ولایی داشته باشید پیروزی‌هایی حتی بزرگتر از دفاع مقدس خواهید داشت. این ظلم است که فکر کنیم فقط پیروزی ما در دفاع مقدس بوده است.

وی اظهار کرد: ظرفیتی که در دفاع مقدس بود اگر امروز در اقتصاد، صنعت و کشاورزی به کار ببریم همان حماسه‌ای که رهبری انتظار دارد رقم می‌خورد و حتی می‌توان قول داد که حماسه‌هایی بزرگ‌تر از حماسه‌هایی چون دفاع مقدس رقم می‌زنیم.

وی تاکید کرد: با افرادی که دنبال رانت‌خواری و اشرافی‌گری هستند هیچ حماسه‌ای رقم نمی‌خورد و باید خوب چشمان‌مان را باز کنیم و ببینیم که این توده مردم هستند که پشتیبان نظامند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به این‌که «ما امروز باید گرانی و کمبود تولید را کنار بزنیم»، گفت: ما باید وارد عرصه جدیدی به نام عرصه تمدن‌سازی اسلامی شویم و این راه را باید با جدیت و همان‌گونه که رهبری می‌خواهد دنبال کنیم.

وی گفت: اولین قولی که به مردم می‌دهم این است که ماشین دولت باید از این سازوکار خارج شود و بوی ادامه داد: دیگر نباید با چند شعاری که جلب توجه می‌کند وارد میدان شویم. ما باید ایرادات اصلی را بررسی کنیم و آن‌ها را بهبود ببخشیم اما اگر فقط منتظر شعار باشیم از ایرادات اساسی غافل خواهیم ماند. ه جای این‌که مردم در ادارات با هفت‌خان رستم روبرو شوند این ادارات هستند که باید به دنبال مردم بیایند. همه دولت‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون درصدد بودند که بیکاری و تولید را بهبود ببخشند اما موفق نبودند؛ چراکه ارزیابی درستی از وضعیت موجود خود نداشتند و متاسفانه پس از چند سال از ریاست‌شان بر کشور متوجه شدند که همان راه قبلی را می‌روند.

جلیلی اظهار کرد: برای تولید اگر ظرفیت هر منطقه به طور کامل استفاده شود چرخه تولید کامل انجام خواهد گرفت و مطمئن باشید اگر این روند به درستی انجام پذیرد ما هم می‌توانیم اجناس خود را در داخل کشور و هم در خارج کشور به صورت صادرات عرضه کنیم و اگر می‌بینیم متاسفانه امروز کشوری با یک چهلم مساحت ایران چندین برابر ایران صادرات دارد به دلیل این است که این چرخه کامل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ما فکر می‌کنیم باید علاوه بر مقاومت در برابر موانع خارجی، در مقابل موانع داخلی از جمله فقر، فساد و تبعیض بایستیم تا روز به روز در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیریم و اگر تعالیم دینی و آموزه‌های رهبری را نیز در کنار هم داشته باشیم مطمئن باشید کشوری رو به پیشرفت و تعالی ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −    =  66