خرید فیزیکی طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت

پس از ماها

بررسی آنلاین شرکت بولیون ولت نشان داد که خرید فیزیکی طلا در میان سرمایه‌گذاران خصوصی هفته‌ها پس از تقاضای قوی که برای خرید ارزان شکل گرفته بود، در ماه مه کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکبه نقل از ایسنا، شاخص سرمایه گذار طلای این شرکت از 58.6 واحد در آوریل به 53 واحد در مه کاهش یافت.

هجوم سرمایه‌گذاران برای سود بردن از قیمت‌های ارزان پس از سقوط تاریخی طلا موجب شد این شاخص به 58.6 واحد در آوریل رشد کند که بالاترین سطح در 16 ماه گذشته بود. رقم بالای 50 نشان می‌دهد که خریداران بیشتری نسبت به فروشندگان وجود دارند.

به گفته نایب رییس بولیون ولت در نیویورک، سرمایه‌گذاران خصوصی نسبت به طلا خوش بین مانده‌اند اما بدبینی نسبت به این فلز در ماه مه رشد بیشتری داشت. با این همه سرمایه‌گذاران خرد احتمالا مجددا وارد بازار می‌شوند زیرا پول‌شان را در حساب‌هایشان برای فرصت‌های آتی نگه داشته اند.

به گزارش رویترز، در هفته‌های پس از کاهش 225 دلار قیمت طلا که بین 12 تا 16 آوریل روی داد، تقاضای بالای سرمایه‌گذاران خرد باعث کمبود شمش و سکه طلا برای فروش شد اما در ماه مه نرخ بالاتر برای فروش کاهش یافت که حاکی از کندی تقاضا از سوی خریداران فیزیکی طلا بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  9  =