احمدی نژاد : نباید کسی را به خاطر سنش از رده خارج دانست

رییس جمهور گفت: دست هایی از بیرون و داخل گره خورده اند و مشکلاتی را برای ملت ایران به وجود آورده اند اما سیل پیشرفت ملت ایران توقف ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا محمود احمدی نژاد عصر دوشنبه در آیین تجلیل از مجریان بیمه طلایی درمان بازنشستگان کشوری افزود: این مشکلات در مسیر حرکت ملت ایران همچون چاله ای کوچک بر یک جاده نورانی وسیع است.

رییس جمهور تصریح کرد:اطمینان دارم که ملت ایران از این موانع و مشکلات عبور خواهد کرد و رودخانه ملت همه موانع را خواهد شست.

رییس قوه مجریه با اشاره به بیمه طلایی درمان بازنشستگان کشوری،اظهارداشت: کارهایی انجام شده نه آن مقدار که آرزوی ماست بلکه به آن میزان که مجموعه شرایط و کسانی که در تصمیم گیری دخالت دارند و سازوکارهایی که می توان از آن ها عبور کرد، فرصت کوچکی برای ایجاد تغییرات مختصر در زندگی پیشکسوتان به وجود آورد.
احمدی نژاد اضافه کرد: خدا را شاکرم که این اقدامات کم انجام شد و امیدوارم که تکمیل شود.
وی بیمه طلایی را یک خدمت و هدیه به جامعه عزیز پیشکسوت،کارآزموده و بزرگترها توصیف کرد و گفت: امیدوارم روزی همه ملت ایران تحت پوشش بیمه طلایی باشند و برای درمانشان مستاصل نشوند و این شدنی است.

ایسنا هم نوشت:

احمدی​نژاد گفت: در نگاه جامعه اسلامی یک عده از رده خارج شده و ضعیف نداریم. نباید تصور کنیم فردی که مثلا 95 سال سن دارد از رده خارج شده است. اینکه یک عده به عنوان از رده خارج شده حذف شوند، معنایی ندارد. همه باید برای جامعه محترم و مفید و اثرگذار و توانمند باشند و اگر ما با این نگاه حرکت کنیم، اتفاقات زیادی در جامعه رخ می‌دهد و هرکس با این نگاه در جهت خدمت و تقویت عزت توده‌های مردم حرکت کند، در واقع در مسیر خدا و پیامبران حرکت کرده و این همان چیزی است که قرآن می‌خواهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر توده‌های مردم محترم باشند، می‌توانند جلوی ظلم را بگیرند وگرنه انسان‌های ضعیف چطور می‌توانند این کار را انجام دهند.

رییس‌جمهور در ادامه با بیان این‌که «برای انجام وظیفه هیچ‌کس حق ندارد بر دیگران منت بگذارد» افزود: امیدواریم در این مسیر جلو برویم و به جایی برسیم که هیچ‌کس در این سرزمین و جهان احساس ضعف نکند. همچنین این احساس را هم نداشته باشد که نادیده گرفته می‌شود و به حساب نمی‌آید و این‌ها شدنی است.

وی گفت: برخی احساس می‌کنند که روزی مردم در جیب آن‌هاست و وقتی این افراد خودشان کوچکند، خدا را هم کوچک می‌پندارند در حالی که اینگونه نیست و روزی به دست خداست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  ⁄    =  9