درخواست جامعه هنری از رئیس جمهور آینده

هما خاکپاش در باره سخنان دکتر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در باره ارتقای جایگاه هنر در جامعه گفت: ایشان برنامه های عملی و راهبری در زمینه هنر تعریف کرده که امیدواریم شرایط مطلوب برای اجرای برنامه های ایشان در جامعه فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تابناک وی گفت: دکتر رضایی حقیقتا مرد عمل است و ایده های او بسیار کاربردی و اجرایی است، ضمن این که باید دیدگاه های و برنامه های ایشان از طریق رسانه ها بیشتر بیان شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که حدود 26 سال است در عرصه های مختلف هنری فعالیت دارد، افزود: به عنوان یک بانوی ایرانی، ضمن حمایت از کاندیداتوری دکتر رضایی از رئیس جمهور آینده درخواست دارم که در نخستین اقدام امنیت را در جامعه بویژه برای بانوان برقرار کند و زیرساخت های اجرایی این اقدام مهم که تقویت اخلاق، فرهنگ و اقتصاد است را نیز در جامعه تقویت کند.

خاکپاش افزود: محسن رضایی، سردار قدیمی جبهه های جنگ بوده است و مردم از گذشته تا کنون نسبت به توان اجرایی و مدیریتی ایشان شناخت دارند، ضمن اینکه در قیاس با دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری، سابقه بیشتری در عرصه های مختلف کشور دارد.

وی یکی دیگر از مشکلات بازیگران را رسیدگی به وضعیت پرداخت های این قشر هنری دانست و گفت: ضروری است مرکز و محل مشخصی برای رسیدگی به این مهم ایجاد و نظارت دقیقی بر روند پرداخت های بازیگران انجام شود، زیرا معمولا بازیگران برای دریافت حق و طلب خود دچار مشکل هستند همچنین با توجه به این که بازیگران به صورت حق الزحمه ای فعالیت می کنند مواقعی پیش می آید که مدت زمان بیکاری آنان به شش ماه تا یک سال می رسد و هیچ منبعی برای تامین منابع مالی آنان وجود ندارد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که تاکنون نقش های زیادی را در سریال های تلویزیونی ایفا کرده است، برقراری بیمه بازنشستگی و رفع دغدغه های مادی و معنوی بازیگران عرصه هنر را از درخواست های مهم جامعه هنری از رئیس جمهور آینده اعلام کرد.

خاکپاش گفت: متاسفانه در حال حاضر هنرمندان پیشکسوت در ایران مظلوم واقع شده اند و شاهد کم کاری و بیکاری بسیاری از آن ها در چند سال اخیر هستیم.

وی ضمن تشکر از آقای دکتر رضایی برای توجه به مشکلات هنرمندان گفت: تا کنون قول های زیادی در این زمینه داده شده ولی متاسفانه اقدام عملی انجام نشده است، امیدواریم با حضور دکتر رضایی در عرصه ریاست جمهوری برنامه های ایشان در زمینه هنر محقق و مشکلات قشر هنری در جامعه رفع شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  9  =  10