افتتاح واحدهای مسکن ویژه تیرماه به آبان ماه موکول شد

مدیر کل اداره راه وشهرسازی استلان تهران گفت: افتتاح واحدهای مسکن ویژه از آبان ماه آغاز می شود و امکانات زیر بنایی در تیر ماه آماده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فریبرز واحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت سایت تهرانسر تکمیل شده است ، گفت: برای ثبت نام متقاضیان در مناطق آتی شهر ومناطق 22 تهران در حال برنامه ریزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح مسکن ویژه تهرانسر از آبان و آذر ماه تا پایان سال ادامه دارد ،گفت: تعدادی از واحدهایی که در ماه جاری قرار بود به متقاضیان تحویل داده شود با مشکل انشعاباتی مواجه هستند.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران درادامه تصریح کرد: پیمانکار برای واحدهای مسکن ویژه آتی شهرانتخاب و تمامی تجهیزات کارگاهی آماده شده اما اسناد زمین این مناطق تاکنون آماده نشده است.

واحدی درخصوص برنامه های افتتاح واحدهای مسکن مهر در پرند و پردیس گفت: ماهانه طبق برنامه 10 هزار واحد مسکن مهر در پرند و 5 هزار واحد در پردیس افتتاح می شود.

 وی  با اشاره به اینکه بازار مسکن در آرامش قیمتی به سر می برد ،افزود: قیمت بازار مسکن روند آرامی را طی می کند و تا شش ماه آینده قیمت ها  تغییری نمی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  22  =  31