تقدیر بانک ملی ایران از افتخار آفرینان روبوکاپ کشور

طی مراسمی، بانک ملی ایران از اعضای تیم روبوکاپ دانش آموزی کاوش که در مسابقات جهانی هلند موفق به کسب افتخار شده بود، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی در این مراسم که محمدرضا حسین زاده و خسرو خواجه حسنی اعضای هیأت مدیره، حبیب ا…رشید ارده رئیس اداره کل روابط عمومی و  تنی چند از مسئولان این بانک به همراه اعضای تیم روبوکاپ کاوش حضور داشتند، حسین زاده حضور تیم کاوش در مسابقات جهانی روبوکاپ هلند را دارای دستاوردهای مطلوبی برای کشور دانست و گفت: حضور خلاقانه نوجوانان و جوانان ایرانی در این مسابقات، تبلیغات سوء کشورهای غربی علیه کشور را خنثی کرد.
وی با تقدیر از اعضای تیم کاوش بانک ملی ایران به جهت کسب موفقیت در مسابقات مذکور، به رویکرد جوان گرایانه بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران به خلاقیت ها و نوآوری های جوانان کشور اهتمام خاصی دارد و خوشحالیم که در این مسابقات و کسب موفقیت برای کشور، سهمی داشته ایم.
حسین زاده با ابراز امیدواری از افزایش تعاملات،‌خواستار ارتباط اعضای این تیم با کانون جوانه های بانک ملی ایران و معرفی فعالیت های روبوکاپ به نوجوانان کشور از این بستر شد.
خواجه حسنی نیز در این مراسم، نوجوانان و جوانان را سرمایه های اصلی کشور دانست و گفت: شما در این مسابقات نماینده کشور و بانک ملی ایران بودید و مناسب است با هماهنگی بانک ملی ایران، استعدادها و خلاقیت های نهفته در نقاط محروم کشور نیز کشف و مورد حمایت قرار گیرند.
وی در ادامه با تقدیر از موفقیت تیم کاوش بانک ملی ایران برای اعضای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه مراسم، رئیس اداره کل روابط عمومی با ارائه گزارشی فرایند حمایت بانک ملی ایران ازتیم روبوکاپ دانش آموزی کاوش را تشریح کرد.
ارائه گزارش مسابقات توسط شاهوردی سرپرست تیم روبوکاپ دانش آموزی کاوش از دیگر بخش های مراسم بود.
وی ابراز داشت: علاقه یک سازمان اجرایی کشور به حمایت از نوجوانان فعال در عرصه روبوکاپ برای تمامی اعضای تیم جالب توجه بود.
گفتنی است بانک ملی ایران حامی مالی تیم روبوکاپ دانش آموزی کاوش در مسابقات جهانی هلند بود که در این مسابقات تیم کاوش موفق به کسب عنوان بهترین ارائه فنی روبات و همچنین کسب رتبه هفتم از میان 42 تیم حاضر در یکی از لیگ های دانش آموزی گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2