مقایسه تعداد مکان‌های پذیرش برندهای جهانی

بر مبنای آمار پایانه‌های فروش ، خودپرداز و شعب بانک بررسی شد

مکان‌های پذیرش در شبکه کارتی ویزا و مسترکارت در سراسر دنیا به 36 میلیون رسیده است. مبنای این آمار، پایانه‌های فروش، دستگاه‌های خودپرداز، شعب بانک و هر مکانی است که دارنده کارت به‌سبب آن می‌تواند پول نقد دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکبه نقل از ایران کیش «JCB» شرکت ژاپنی ارایه‌دهنده کارت‌های اعتباری، امکان دسترسی به 23.5 میلیون موقعیت پذیرش را در سراسر دنیا فراهم کرده است.

دیسکاور نیز سومین شبکه پذیرش کارتی در جهان با 21.5 میلیون موقعیت پذیرش است. از سال 2008 که این کمپانی سوییچ جهانی «DinersClub» را خریداری کرد، پذیرش جهانی برای این کمپانی فراهم شد.

 «BC CARD»شرکت کره‌ای ارایه‌دهنده خدمات کارتی، به دارندگان این کارت امکان دسترسی مستقیم به شبکه Discover وPulse ATM  را می‌دهد. این کارت‌ها مجددا با مارک Discover و Diners Club صادر می‌شوند تا دارندگان کارت برای مکان‌های قابل استفاده دچار مشکل نشوند.

«American Express» همچنان در حال گسترش شبکه پذیرش خود در ایالات متحده آمریکا و در میان موسسات مالی سراسر جهان است. دستگاه‌های خودپرداز و مکان‌های پذیرش پذیرندگان این کمپانی در سراسر دنیا به 16 میلیون واحد رسیده است.

«UnionPay» با 17.5 میلیون مکان پذیرش در 135 کشور جهان، در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. کارت‌های نقدی و اعتباری UnionPay در ایالات متحده آمریکا به Pulse ATMها دسترسی دارند.

و در آخر «Maestro» برند جهانی کارت اعتباری که تحت مالکیت مسترکارت است، در پایان سال 2012، 15.5 میلیون موقعیت پذیرش را در سراسر جهان از آن خود کرده است.


لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =