قهرمانان رشته‌های شنا و آمادگی جسمانی بانک اقتصادنوین معرفی شدند

طی مراسمی با حضور معاونین، مدیران و روسای ادارات بانک اقتصادنوین، جام قهرمانی قهرمانان این بانک در رشته های ورزشی شنا و آمادگی جسمانی در گروه بانوان و آقایان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم علی اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: شناسایی استعدادها و توانایی‌های کارکنان، تقویت این توانایی‌ها و فراهم سازی بستر مناسب برای رشد و شکوفایی آن از برنامه‌های راهبردی حوزه سرمایه انسانی است.
وی با اشاره به اینکه استعدادها در عرصه های گوناگون نهفته است، افزود: خوشبختانه در بانک اقتصادنوین فضا به گونه‌ای فراهم شده که همه همکاران بتوانند استعدادهایشان را تقویت کنند که در این راستا فرصت بروز استعدادهای همکاران در عرصه‌های شغلی، ورزش و هنری فراهم شده است.
معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین در ادامه به لزوم بسترسازی برای ارایه خدمات مناسب به مشتریان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان از جمله فرصت هایی است که زمینه را برای همدلی، همراهی و پایبندی به اصول اولیه فراهم می‌کند که توجه به این موارد در نهایت زمینه را برای ارتقای سطح کیفی خدمات بانک فراهم خواهد کرد.
وی در تشریح جزییات مسابقات ورزش کارکنان بانک اقتصادنوین گفت: تاکنون دوره‌های متعدد مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و شنا در بانک اقتصادنوین برگزار شده است، ضمن اینکه امسال مسابقات والیبال و بدمینتون نیز برگزار خواهد شد.
در ادامه این مراسم علیرضا پویان شاد معاونت بانکداری خرد بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به لزوم توجه به منش‌های پهلوانی اشاره کرد و گفت: چه خوب است که کارکنان بانک علاوه بر توجه به ابعاد ورزش قهرمانی با الگوبرداری از بزرگان، منش‌های پهلوانی را نیز سرلوحه خویش قرار دهند.
وی گفت: آنچه عمر قهرمانی را ماندگار می‌کند توجه به منش و رفتار پهلوانی است که باید توسط همکاران بانک اقتصادنوین مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه این مراسم جام قهرمانی برگزیدگان مسابقات در دو رشته شنا و آمادگی جسمانی کارکنان بانک اقتصادنوین به نفرات برگزیده اهدا شد.
بر اساس این گزارش مسابقات شنا در دو رشته کرال سینه و قورباغه در دو رده سنی زیر و بالای 30 سال برگزار شد، دربخش کرال بانوان عطیه دهقان از مدیریت بانکداری اختصاصی به مقام قهرمانی دست یافت، در این رشته ندا حکیمی از مدیریت حقوقی و مارال سازمند از شعبه اسفندیار به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. در رده سنی بالای 30 سال بانوان رشته کرال سینه نیز محبوبه جلالی از شعبه بزرگمهر اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و کیمیا روحانی از اعتبارات شرکتی دوم و مهشا ملک شاهدهی از شعبه شهران به مقام سوم دست یافت.
در رشته قورباغه نیز عطیه دهقان از مدیریت بانکداری اختصاصی در رده سنی زیر 30 سال بانوان به مقام قهرمان دست یافت. در این رشته مارال سازمند نایب قهرمان شد. در رده سنی بالای 30 سال قورباغه بانوان نیز کیمیا روحانی از اعتبارات شرکتی اول، مهشا ملک شاهدهی از شعبه شهران دوم و محبوبه جلالی از شعبه بزرگمهر سوم شدند.
شنای آقایان نیز در دو رشته کرال و قورباغه در دو رده سنی زیر و بالای 30 سال برگزار شد، که در رشته کرال زیر 30 سال میلاد ابوالعلایی از شرکت خدمات پشتیبانی به مقام قهرمانی دست یافت، در این رشته سبحان صفی دهج از شعبه مطهری یزد و وحید پاشایی از شرکت خدمات رایان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. در رده سنی بالای 30 سال آقایان رشته کرال سینه نیز امیر صالح آزادی نمین از مرکز توسعه محصول و کنترل پروژه به مقام قهرمان دست یافت و سعید اکبری مقدم از دفتر بانکداری شرکتی شمال دوم و کامران یعقوبی از شعبه مریوان به مقام سوم دست یافتند.
در رشته قورباغه زیر 30 سال آقایان نیز، میلاد ابوالعلایی از شرکت خدمات پشتیبانی به مقام قهرمانی دست یافت، در این رشته سبحان صفی دهج از شعبه مطهری یزد ومیر مزدک سلطانی از شعبه شیراز شمالی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. در رده سنی بالای 30 سال آقایان رشته قورباغه نیز امیر صالح آزادی نمین از مرکز توسعه محصول و کنترل پروژه به مقام قهرمانی دست یافت و کامران یعقوبی از شعبه مریوان دوم و حامد امیری از شعبه بهارستان سوم شدند.
در رشته آمادگی جسمانی نیز در رده سنی زیر 30 سال بانوان، ویدا کشاورز از شعبه جنت آباد مقام قهرمانی را از آن خود کرد. در این رشته رومینا صالح پور از شعبه خواجه نصیر مراغه و سمیه زرین از شعبه میدان فردوسی دوم و سوم شدند. در رده سنی بالای 30 سال رشته آمادگی جسمانی بانوان نیز ویدا امین از شعبه میدان فردوسی تهران به مقام قهرمانی دست یافت و شادی ضرابی از مرکز توسعه محصول و کنترل پروژه و محبوبه جلالی از شعبه بزرگمهر اصفهان دوم و سوم شدند.
در رشته آمادگی جسمانی در رده سنی زیر 30 سال آقایان نیز علیرضا مالکی از سرپرستی منطقه یک تهران مقام قهرمانی را از آن خود کرد. در این رشته سعید غیاثوند از شعبه منیریه و مرتضی گلی از اداره خزانه و مبالات دوم و سوم شدند. در رده سنی بالای 30 سال رشته آمادگی جسمانی نیز مصطفی نور هرنجی از شعبه بازار استیل به مقام قهرمانی دست یافت و حامد امیری از شعبه بهارستان و بهمن شادمانی از شعبه ظفر دوم و سوم شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  18