آغاز فاز دوم فروش مسکن ویژه در تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: فاز دوم مسکن ویژه تهران با 1000واحد در منطقه کیانشهر کلید خورده و به زودی شرایط ثبت‌نام آن اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس، فریبرز واحدی در مورد آخرین وضعیت نصب انشعاب آب و برق واحدهای مسکونی ویژه تهران (سایت تهرانسر) افزود: جلساتی که با معاونان وزیر نیرو در سایت تهرانسر برگزار شد، بحث‌های آب، برق  و فاضلاب سایت تهرانسر نهایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب در حال انجام کار در سایت تهرانسر است و نصب فاضلاب حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران  اضافه کرد: برای نصب انشعاب آب، از کل شبکه حدود 2 کیلومتر انجام شده است، اما هنوز برای آغاز فعالیت برق‌رسانی اقدامی انجام نشده است.

*هنوز برای برق رسانی مسکن تهرانسر کاری نشده است

واحدی در مورد دلیل عدم عملیات برق‌رسانی در سایت تهرانسر گفت: در تهرانسر به دلیل نبود شبکه فوق توزیع هنوز فعالیتی برای برق‌رسانی آغاز نشده است که به همین منظور برای کل منطقه تهرانسر با معاون وزیر نیرو رایزنی‌های لازم انجام شده، تا اقدامات قانونی برای این کار انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: ارزش افزوده زمین‌های مسکن تهرانسر باعث شده تا اگر همین الان اعلام شود سایت تهرانسر برای ثبت‌نام باز است، در کمتر از 10 روز 2 هزار نفر دیگر برای ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

به گفته وی، ثبت نام برای سایت تهرانسر از 14 اردیبهشت‌ماه سال جاری به کل بسته شده است.

* فاز دوم مسکن ویژه تهران کلید خورد

واحدی در پاسخ به این سؤال که برای فاز دوم مسکن ویژه تهران کدام منطقه در نظر گرفته شده است، گفت: زمین‌های زیادی برای فاز دوم مسکن ویژه تهران شناسایی شد که سرانجام در منطقه کیانشهر یک قطعه زمین آماده شده است که سند آن به نام وزارت راه و شهرسازی است.

وی ادامه داد: در منطقه کیانشهر نیز زمین‌هایی که در انتهای بزرگراه امام علی(ع) در تقاطع آزادگان و در کنار شهرک شهید بروجردی قرار دارد و نقشه‌های آن در حال آماده شدن است.

واحدی اضافه کرد: برای این منطقه نیز 1000 واحد مسکونی امکان بارگذاری دارد که به زودی زمان و مراحل ثبت‌نام آن اعلام می‌شود.

واحدی با بیان اینکه شرایط ثبت نام متعاقبا اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: احتمال اینکه شرایط ثبت‌نام فاز دوم مسکن ویژه با سایت تهرانسر متفاوت باشد، کم است، اما شاید شرایط آن بررسی شود، تا طبق شرایط روز و براساس آورده متقاضیان ثبت‌نام انجام شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  +    =  31