اولین محموله صادراتی سیگار ایرانی بارگیری شد

مدیرعامل دخانیات ایران از تولید سیگار با فناوری نانو در کشور برای اولین بار خبر داد و اعلام کرد: اولین محموله صادراتی سیگار ایرانی برای بازار هدف بارگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  مهر، معصوم نجفیان در چهارمین نشست مدیران تولیدی شرکت در مجتمع تهران با بیان این مطلب افزود : در تیرماه سال جاری  2 میلیارد و 12 میلیون نخ تولید شده است که در مقایسه با  تولید 1 میلیارد و 593 میلیون نخ درمدت مشابه در تیرماه سال گذشته 26 درصد افزایش تولید را نشان می دهد که تمام افزایش تولید در راستای صادرات هست.

وی تاکید کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است ، شاهد تحولات گسترده تولیدی در عرصه صنعت دخانیات هستیم؛ صنعتی که به جرات می توان گفت در کنار تمام ناملایمات یکی از موفقترین و کارآمد ترین صنایع کشور بوده است. تلاش و کوشش در راه تولید ، افزایش بهره وری و ارتقا کمی و کیفی محصولات و ایجاد رضایتمندی پرسنل در این بنگاه بزرگ اقتصادی همه نشان داد که با تلاش و کوشش و پشتکار و استعانت از خداوند کارهای بزرگ نیز به راحتی اجرایی خواهد شد.

نجفیان با بیان اینکه حلقه مفقوده صنعت دخانیات در طول 76 سال فعالیت تولیدی ، صادرات است و افزایش تولید شرکت فقط مختص داخل نیست بلکه هدف صادرات کالای دخانی است تاکید کرد: صادرات به عنوان موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی نقش مهمی را در عرصه اقتصاد جهانی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه براساس توافقات و اقدام صورت گرفته اولین محموله های سیگار ایرانی به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد، گفت : این اقدام می تواند ضمن ارز آوری برای کشور نقش عمده ای در تجارت خارجی سیگار ایفا کند، زیرا برجسته کردن صادرات در فرآیند تولید محصولات علاوه بر رونق فعالیت های اقتصادی و تولید کالاهایی متناسب با ذائقه هایی فراتر از مرزهای داخلی، رونق تجارت جهانی را نیزبه همراه دارد.

وی با بیان فناوری نانو ، فناوری زیستی و فناوری اطلاعات سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می دهند تاکید کرد : خوشبختانه شرکت دخانیات نیز وارد این قلمرو علمی کارآمد در تولید سیگار شده است و برای اولین بار در تاریخ صنعت دخانیات به زودی تولید سیگار با فناوری نانو در مجتمع دخانیات مازندران صورت خواهد گرفت که این امر در راستای ارتقای کمی و کیفی محصولات دخانی انجام می گیرد که می تواند نقش بزرگی رادر مبارزه با قاچاق کالای دخانی داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  45