زمان آغاز و پایان امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: تا پایان هفته جاری نرم‌افزارهای سئوالات امتحانی نوبت شهریور ماه در بخش قرنطینه با رعایت تشریفات حراستی و حفاظتی آماده شده و از هفته آینده برای تکثیر به حوزه‌های سراسر کشور ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عبدالامیر عرفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آغاز فعالیت‌های مرکز سنجش آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی نوبت شهریور ماه، افزود: از هفته آینده این نرم‌افزارها به تعداد حوزه‌های سراسر کشور تکثیر می‌شود و با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش، تجمیع حوزه‌های تکثیر برای افزایش ضریب امنیت و صرفه‌جویی است، این نرم‌افزار سئوالات تا پایان ماه رمضان در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات نهایی نوبت شهریور ماه از دوم شهریور آغاز می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا نرم‌افزارهای سئوالات که با کدهای امنیتی مخصوصی طراحی شده‌اند، تا 27 مرداد ماه به سراسر کشور ارسال و رمز سئوالات تحویل مسئولان حراست اداره آموزش و پرورش استان‌ها خواهد شد.

عرفی گفت: تمامی امتحانات دانش‌آموزان و داوطلبان دوره پیش دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و نظری راس ساعت 10 صبح به طور همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود و نخستین امتحان، درس "دین و زندگی" است که امتحان مشترک تمامی رشته‌هاست.

وی ادامه داد: امتحانات تا 18 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و تلاش مرکز سنجش بر این است که تا پایان شهریور ماه به طور قطع همه نتایج را اعلام کند.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش از داوطلبان و دانش‌آموزان مشمول امتحانات نهایی شهریور خواست تا هر چه سریعتر به محل تحصیل خود مراجعه کرده و در جریان جزئیات امتحانات شهریور ماه قرار بگیرند.

عرفی درباره پرداخت حق‌الزحمه مراقبین امتحانات نهایی خرداد ماه نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا حق‌الزحمه مراقبان امتحانی را حداکثر تا پایان شهریور ماه پرداخت کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  6  =