درسفر، زبان مادری تنهایتان نمی گذارد

درسفر، زبان مادری تنهایتان نمی گذارد از گذشته های دور تا امروز ، سفر هیچ وقت به خودی خود امنیت مسافران را تامین نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، افراد هم با وجود تمامی مشکلاتی که سفر به دنبال دارد به دلیل ماهیت پر هیجان و جذاب ، هرگز از سفر دست نکشیده اند. با این حال امروزه بیمه های مسافرتی مخاطرات گوناگونی که ممکن است در سفر برای هر شخصی پیش بیاید را پیش بینی کرده و برای حل و رفع آنها برنامه ریزی های دقیقی انجام داده است.

خشایار حسامی ، کارشناس صدور بیمه مسافرتی بیمه سامان در ارتباط با مشکلات سفرهای خارج از کشور گفت: مشکلات زیادی ممکن است برای افراد در هنگام سفر پیش بیاید و در سال های اخیر خوشبختانه با گسترش فعالیت های بیمه سامان، بیمه مسافرتی بسیار وسیعتر از قبل کمک مسافران بوده است.

وی در ارتباط با پوشش های متفاوت بیمه مسافرتی ادامه داد: بیمه مسافرتی سامان، هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه های ناشی از تاخیر در حرکت هواپیماها و گم شدن چمدان ها، جابجایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه، مساعدت های حقوقی برای سرقت و یا مفقودشدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور و همچنین انواع خسارت های ناشی از تاخیر در زمان حرکت را پوشش می دهد.

حسامی با اشاره به مزایای بیمه مسافرتی سامان افزود: خوشبختانه این بیمه نامه محدودیت سنی ندارد و برای تمامی افراد خانواده از کوچک و بزرگ قابل استفاده است. بیمه مسافرتی سامان با پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد و با عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط مسافران امنیت خاطر را برای این افراد به وجود می آورد. از سوی دیگر خدمات رسانی و پشتیبانی این بیمه به صورت 24 ساعته و توسط اپراتورهای فارسی زبان انجام می شود.

وی عدم کنترل و تصمیم گیری سریع در زمان وقوع مشکلات برای مسافرین را یکی از مواردی دانست که مکرراً مسافرین عزیز در کشورهای خارجی دچار آن می شوند، حال آنکه آشنا نبودن به زبان گویشی آن کشور خود مقوله نگران کننده دیگری است. در نتیجه، لزوم احساس امنیت و آرامش روانی مسافران یکی از مواردی است که در خدمات رسانی بیمه مسافرتی سامان با قراردادن اپراتور های فارسی زبان برای پاسخ گویی به مسافران برنامه ریزی شده است تا مسافرین در هر نقطه از دنیا بدون داشتن دغدغه نیاز به آشنایی زبان محلی آن کشور، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

هموطنان عزیز می توانند بیمه مسافرتی سامان را از طریق باجه های بانک سامان، نمایندگان بیمه سامان، باجه مستقر در سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی تهران و همچنین با مراجعه به وب سایت شرکت بیمه سامان به آدرس www.samaninsurance.ir به صورت آنلاین خریداری نماید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  −  80  =