پرداخت بیش از ۲۱ میلیون قبض خدمات شهری در بانک صادرات ایران

مشتریان بانک صادرات ایران طی چهار ماهه اول سال 92 تعداد21 میلیون و 300 هزار قبض خدمات شهری خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی این بانک پرداخت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تسهیل امور بانکی هموطنان با بسترسازی الکترونیکی توانسته است در 4 ماهه اول سال 92 بیش از 21 میلیون قبض خدمات شهری را به صورت غیرحضوری دریافت نماید. علاوه بر قبوض پرداخت شده به صورت الکترونیکی تعداد 1 میلیون و 200 هزار قبض نیز به صورت حضوری و توسط شعب دریافت شده‌اند.

بر اساس این گزارش مشتریان و هموطنان می­توانند از طریق درگاههای پرداخت الکترونیک شامل: خودپرداز، پایانه های فروش، اینترنت بانک و تلفن بانک نسبت به پرداخت قبوض خدمات شهری اقدام نمایند.

شایان ذکراست که بانک صادرات ایران با نصب 3960 دستگاه خودپرداز، 380 هزار دستگاه پایانه فروش و ارائه خدمات الکترونیکی، 6 دهه فعالیت در عرصه اقتصادی، اجتماعی و افتتاح بیش از 49 میلیون و 193 هزار حساب سپهری به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های الکترونیکی بسزایی در تحقق اهداف بانکداری نوین در کشور برخوردار می‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  36