ایجاد مرکز سرویس‌دهی مشترک فناوری اطلاعات

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران گفت: ایجاد مرکز سرویس‌دهی مشترک فناوری اطلاعات به گونه‌ای که کلیه سرویس‌های IT در مجموعه شرکت‌های گروه مخابرات به مشترکین به صورت یکپارچه ارایه شود از برنامه‌های در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، سید فاضل زمانی افزود: کمک به تحقق استراتژی کسب و کار شرکت، ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان، افزایش سهم بازار و بهبود سطح کیفیت خدمات از جمله مزایای پیاده سازی این پروژه است.

 

 

وی با بیان این مطلب که این یکی از بزرگترین استراتژی‌های تدوین شده در حوزه فناوری اطلاعات است، تصریح کرد: از دیگر اهداف پیاده سازی استراتژی IT شرکت مخابرات ایران می توان به کاهش هزینه های عملیاتی، افزایش درآمد و فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز برای مدیران تصمیم گیر اشاره کرد.

 

 

سید فاضل زمانی در خصوص روند اجرایی این پروژه گفت: این پروژه با بهره گیری از یک مشاور خارجی اجرا و به واسطه آن، پروژه هایی که می بایست در کوتاه مدت در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده عملیاتی و چابک سازی سازمانی را نهایی کند، مشخص خواهند شد.

 

 

وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی شده، پروژه استراتژی فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران اوایل سال آینده آماده و بلافاصله وارد فاز اجرایی می شود.

 

 

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات تصریح کرد: برای این منظور، وضعیت فعلی تحلیل و طرح مهاجرت از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب به صورت گام به گام تدوین می شود.

 

 

وی با بیان این مطلب که این پروژه تمامی شرکت های زیرمجموعه گروه مخابرات ایران را در بر می‌گیرد تأکید کرد: این پروژه، یکی از طرح‌های در دست اجرای این معاونت در جهت عملیاتی کردن وظایف تخصصی نظیر ارائه معماری یکپارچه IT در شرکت مخابرات ایران و طراحی و پیاده سازی مدل و ساختار فرآیندها در هم راستایی کسب و کار با فناوری اطلاعات است که اجرایی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  +    =  57