تلاش برای ایمن ساختن خریدهای آنلاین در خاورمیانه

با گسترش فعالیت های شرکت (Pay pal) صورت می گیرد

شرکت پی‌پال (Pay pal) پس از افتتاح شعبه خود در مصر (آوریل 2013)، اکنون مشغول گسترش فعالیت‌هایش در سراسر خاورمیانه است؛ این شرکت به تازگی همکاری خود با بانک ملی قطر را آغاز کرده است و قصد دارد خدمات جدیدی برای ایمن ساختن خریدهای آنلاین به مشتریان بانک ارائه نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک  این نخستین شراکت پی‌پال با یکی از بانک‌های منطقه است و قصد دارد خدمات جدیدی برای ایمن ساختن خریدهای آنلاین به مشتریان بانک ارائه نماید؛ خدماتی مانند قابلیت برقراری ارتباط کارت‌های اعتباری یا نقدی QNB با پی‌پال و انجام خریدهای اینترنتی (همچنین تجارت الکترونیکی) در سراسر جهان.

مشتریان بانک QNB می‌توانند از طریق حساب‌های خود در این بانک، به حساب پی‌پال دسترسی یابند و از طریق وب سایت بانک، وجه مورد نظر را به هر آدرس ایمیلی ارسال کنند.

این قابلیت که یکی از ویژگی‌های برتر خدمت انتقال وجه پی‌پال محسوب می‌شود برای مشتریانی مناسب است که در بخش تجارت بین‌المللی فعالیت می‌کنند. مشتریان QNB می‌توانند از طریق پایگاه بانکداری آنلاین وارد سایت شوند و به طور مستقیم وجه را از حساب بانکی‌شان به یکی دیگر از صاحبان حساب پی‌پال ارسال نمایند.

در حال حاضر مشتریان می‌توانند از پایگاه آنلاین QNB برای خرید آنلاین استفاده کنند؛ همچنین از سوی دیگر حساب‌های بانکی بازرگانان و فروشندگان در پی‌پال، در قطر فعال شده است. قانم، مدیر ارشد عملیات‌های بانکی در قطر درباره نقش این گام در ایجاد قابلیت برداشت عوایدی توسط بازرگانان آنلاین از حساب‌های پی‌پال، پاسخ داد: این نخستین گام یک شراکت استراتژیک بلندمدت است و قابلیت‌های دیگر نیز در ماه جاری فعال خواهند شد.

این مدیر ارشد در بیانیه خبری تاکید داشت که پایگاه جدید به مشتریان بانک اجازه می‌دهد با استفاده از تلفن‌های همراهشان خرید کنند. در اوایل 2012، نفوذ و گسترش تلفن‌های هوشمند در این حوزه 75 درصد تخمین زده شد. به این ترتیب بازار برای افزایش استفاده از موبایل بنکینگ و تجارت الکترونیکی آماده است و مشتریان به دنبال پایگاه‌های آنلاین قابل‌اعتماد هستند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  6