خلعتبری پرسپولیسی می شود ؟

باشگاه پرسپولیس دست بردار خلعتبری نیست و در تلاش است به هر قیمتی شده این بازیکن ملی پوش را به این تیم بیاورد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تابناک رویانیان مدیر قرمزها جلسات مفیدی با این بازیکن داشته است ، البته مدیر عامل پرسپولیس انتظار دارد که وزارت ورزش که برای نگه داشتن نکونام در ایران به استقلال کمک مالی کرده است ، در کمک به این تیم برای برگرداندن خلعتبری دریغ نورزد .

البته کمک وزارت ورزش به تیم استقلال در دوره صدارت عباسی بوده که هم اکنون جایگاهی در این وزارتخانه ندارد ، و این وزارتخانه در انتظار نشستن سلطانی فر بر روی این صندلی می باشد .

صبح امروز مهدی تاج که برای حضور در نشست هم‌اندیشی 9 باشگاه لیگ برتری با سازمان لیگ به آکادمی ملی فوتبال آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروزش (دوشنبه) با محمدرضا خلعتبری بیان کرد: خلعتبری را دوست دارم و مهم نیست که او در چه باشگاهی در ایران بازی می‌کند، ‌بلکه آمدنش به لیگ برتر ایران و بازی نکردن در لیگ جدید امارات اهمیت دارد. رویانیان هم قدم‌های بسیار مثبت زیادی برداشته و او را به پرسپولیس نزدیک کرده است.

رفتن خلعتبری به لیگ امارات به ضرر کل فوتبال ایران خواهد بود. به همان دلیل که به حفظ جواد نکونام کمک کردیم به پرسپولیس هم در جذب خلعتبری کمک خواهیم کرد.

خلعتبری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +    =  9