جباری:صعود استقلال دور ازدسترس نیست

پیشکسوت و رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با بیان این که آبی‌ها هنوز به آمادگی ایده آل خود نرسیده اند تاکید کرد استقلال با یک بازی حساب شده به راحتی می‌تواند از سد بوریرام تایلند عبور کند. وی دلیل نرسیدن آبی‌پوشان تهران به شرایط ایده‌ال را دیر شروع کردن تمرینات در ابتدای فصل عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از مهر علی جباری در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر بوریرام تایلند اظهار داشت: استقلال هنوز به آمادگی 100 درصدی که مد نظرش است نرسیده و علت این مهم هم دیر شروع شدن تمرینات تیم در آغاز فصل بود. با این حال، پیروزی‌های اخیر تیم روحیه خوبی را به بازیکنان تزریق کرده تا برای بازی با نماینده تایلند، با انگیزه وارد میدان شوند.
 
وی ادامه داد: استقلال نسبت به سال قبل بهتر بسته شده و اگر بازیکنانی که در دیدارهای قبلی مصدوم بودند برای این بازی آماده شوند، آن‌ وقت می‌توان گفت که تیم می‌تواند به راحتی خودش را به جمع چهار تیم پایانی برساند.
 
پیشکسوت استقلال با اعلام اینکه فوتبال ایران شناخت کافی نسبت به فوتبال تایلند دارد، تصریح کرد: به نظرم کادرفنی، آنالیز دقیقی روی فیلم بازی‌های این تیم خواهند داشت اما مطمئن باشید استقلال می‌تواند با یک کار حساب‌ شده از پس این تیم به راحتی بربیاید. درست است که تیم تایلندی از وجود چند بازیکن خارجی سود می‌برد ولی استقلال می‌تواند با ارائه فوتبال منطقی در زمین خودش و با حمایت هوادارانش به هدفی که دارد، برسد.
 
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:15 روز چهارشنبه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2