آغاز ثبت‌نام دکترای تخصصی وزارت بهداشت از ۱۲ شهریور

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام آزمون دوره دکتری تخصصی در رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی، مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی از 12 شهریور ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فارس، غلامرضا حسن زاده گفت: متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته‌های پزشکی سال تحصیلی 92 از 12 شهریور ماه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: این متقاضیان از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می‌توانند مراحل ثبت و مدارک مورد نیاز خود را تهیه کنند چرا که مهلت ثبت‌نام و ارسال اینترنتی مدارک تا 12 مهر است.

حسن زاده تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در این آزمون به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و داوطلبان باید در موعد مقرر ثبت‌نام کنند. این آزمون در رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی،‌ مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که شامل ضوابط پذیرش،‌ رشته‌های مورد پذیرش،‌مواد امتحانی و غیره است نیز از 12 شهریور 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با عنوان اطلاعیه شماره دو به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

حسن زاده افزود: دانشنامه دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد از مدارک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون است و مدارک تحصیلی خارج از کشور باید به تایید یکی از وزارتین بهداشت و علوم رسیده باشد.

وی ادامه داد: هزینه ثبت‌نام در آزمون 31 هزار و 500 تومان است که قابل پرداخت به وسیله کارت‌های شتاب به صورت اینترنتی خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1