فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد

پول‌نیوز: فروش فوری،پیش فروش یک ودیعه ای و دودیعه ای محصولات ایران خودرو به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ازصبح روز شنبه دوم شهریور ماه سال جاری در تمامی نمایندگی های مجازاین شرکت آغازشد.

 
عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب افزود: شرکت ایران خودرو ضمن گرامیداشت هفته دولت و در راستای تنظیم بازار و پاسخگویی به نیازهای مشتریان شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
 
 وی ادامه داد: در  شرایط  پیش فروش یک ودیعه ای و دو ودیعه ای خودروهای وانت ،پژو405،سمند،پژو پارس،پژو206تیپ 5 و 206پژو صندوق دار وی 8 و رانا عرضه خواهد شد.
 
بابایی به زمان تحویل خودروها اشاره کرد و گفت:در روش یک ودیعه ای زمان تحویل خودروها آذر و دی و بهمن ماه سال جاری و در دو ودیعه ای زمان تحویل دی و بهمن ماه سال جاری خواهد بود.
 
وی درزمینه فروش فوری محصولات ایران خودرو،  گفت:در این روش خودرهای وانت باردو با زمان تحویل 30روز و خودروهای پژو405،سمند ال ایکس سال بنزینی،سمند ال ایکس پایه گاز سوز و بنزینی و رانا با زمان تحویل 45 روزه و کارت طلایی سه ستاره عرضه خواهد شد.
بابایی افزود: با اقدامات صورت گرفته تمامی خودروهای عرضه شده با استاندارد یورو4 تولید و عرضه خواهد شد.
 
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه به پرداخت سود مشارکت به مشتریان اشاره کرد و گفت:سود مشارکت  این بخشنامه 20درصد سالانه خواهد بود و همچنین سود انصراف 18درصد محاسبه می شود.
 
وی در پایان گفت:امکان ثبت نام و خرید از طریق اینترنت فراهم شده است و مشتریان گرامی
 می توانند از ساعت 10صبح روز شنبه دوم شهریور ماه اقدام به ثبت نام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  7  =