پیش بینی سوسیته جنرال از صعود طلا

بانک فرانسوی سوسیته جنرال پیش بینی می‌کند قیمت طلا با در پیش گرفتن احیا از روند نزولی شدید در اوایل سال جاری، به افزایش ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از اتحادیه طلا از پرو اکتیو اینوسترز، قیمت این فلز گرانبها برای تحویل فوری از اواسط ژوئن تاکنون 16 درصد افزایش یافته و تا روز جمعه با 15 دلار افزایش، به 1391 دلار در هر اونس رسید.
 نگرانی سرمایه گذاران نسبت به طرح‌های فدرال رزرو آمریکا برای کاهش تسهیل مقداری پول و کاهش تقاضا از سوی چین و هند، به قیمت‌های طلا لطمه زده اما کارشناسان سوسیته جنرال معتقدند طلا تا زمانیکه بالای 1304 دلار در هر اونس بماند، می‌تواند به احیا ادامه دهد و تا 1474 دلار در هر اونس صعود کند. اما اگر طلا از این سطح سقوط کند، ممکن است به 1276 دلار در هر اونس برسد.
طلا همچنان گام‌های لرزانی به سمت صعود برمی‌دارد. مایک فان دالکن از "آسندو مارکتس" معتقد است جدیدترین دور صعود قیمت طلا به دلیل ابهام در مورد کاهش برنامه تدابیر محرک پولی در آمریکا است. وی مدعی است در نظر گرفتن عوامل بلندمدت متعدد نشان می‌دهد بهای این فلز به 1500 دلار در هر اونس می‌رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  72