پیاده‌روهای تهران میزبان خانواده‌ای که تا دیروز سرپناه داشت (+گزارش تصویری)

چند روز قبل یک دختر خانم جوانی آمد و وقتی از اوضاعم برایش توضیح دادم گفت یک میلیون پس انداز دارم اگر مشکلتان را حل می کند برایتان بیاورم اما قبول نکردم .با خودم فکر کردم دختر جوانی است که حالا از روی احساسات می خواهد همان مقدار پس انداز خودش را هم به من بدهد دلم نیامد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از عصر ایران آسفالت خیابان داغ است. خورشید در میان آسمان می درخشد.گرم است و هر عابری که رد می شود با تعجب نگاهش می کند.لابد با حس انسان دوستی لحظه ای مکث می کند،سئوالی می پرسد آهی می کشد سری تکان می دهد  و می رود .عابر می رود اما تمام سنگینی این روزهای تلخ بر روی شانه های مردی می ماند که بیشتر از ده روز شب ها در خیابان کنار اسباب و اثاثیه زندگی اش می خوابد.با دلتنگی ، بغض و شاید شرمندگی چه فرقی می کند !

چون صاحبخانه ده روزی می شود که جوابش کرده است ، چون آه در بساط ندارد .فرقی نمی کند چون دو روزی است که غذا نخورده و هیچ تصمیمی هم برای فردا ، هفته بعد یا ماه و سال آینده ندارد .مستاصل و ناامید است.54 سال دارد و 6 سال از این 54 سال را در جبهه ها جنگیده اما حالا که به این روز افتاده هیچ کس دست او را نمی گیرد که هیچ به دروغگویی هم متهم می شود.
 

height=286

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    تومار مطالبات سراسري رزمندگان و جنگزدگان:
    http://toomar92.blogfa.com

  2. حق دوست می گوید

    در صورت توزیع عادلانه تسهیلات و امکانات موجود در بنیاد هرگز نباید شاهد این چنین صحنه هایی باشیم ولی متاسفانه در حالی که برخی از اقشار ایثارگران علاوه بر دریافت وام مسکن مشمول دریافت زمین هم هستند
    به گروهی دیگر حتی وام ودیعه منزل نیز تعلق نمی گیرد !
    و اینها همه نشانه های بی عدالتی است

  3. جلال یوسفی می گوید

    آبشار نیوز:نوز مشخص نیست که طی دوران هشت‌ساله ریاست احمدی‌نژاد بر هیات‌ دولت‌های نهم و دهم بر کشور چه گذشته است؛ که همچنان «تحقیق و تفحص»‌های مجلس از نهاد‌های تحت امر دولت می‌تواند سروصدا بلند کند. اما در بین هیات‌های تحقیق و تفحصی که از سوی مجلس تشکیل شده است، خبر نتایجی که هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید، تلخ‌تر است. بنیادی ثروتمند که در کمتر دوره‌ای توانسته است رضایت خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران جنگ را تامین کند. اما انتصاب یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، مسعود زریبافان به ریاست این سازمان، باعث شدت گرفتن برخی نارضایتی‌ها شد. تا جایی که درنهایت مجلس، خرداد ماه امسال طرح تحقیق و تفحص از این بنیاد را به تصویب رساند. نتایج این تحقیق و تفحص چنان غیرقابل باور بود که غلامعلی جعفر‌زاده‌ایمن‌آبادی، عضو هیات تحقیق و تفحص، پیش‌تر در گفت‌وگو با خانه ملت، ارگان خبری روابط عمومی مجلس، تنها با اشاره به گوشه‌هایی از این نتایج خبر داد که تاکنون تنها 80 مورد تخلف محرز از این بنیاد ثبت شده است……….

  4. ali می گوید

    سلام
    لطفا مشکل ایشان را با خیریه همت به آدرس
    http://www.hemmat110.com مطرح کنید تا با یاری هموطنان با غیرت ایرانی مشکل ایشان حل شود

    برای گشایش گره از کار همه حاجتمندان صلوات

  5. بنده خدا می گوید

    اینی که فرمودید چی هست؟
    قهرمان صفریان (09307364607)
    شماره تلفن ایشون هست؟
    من خودم کار مناسبی ندارم یه در آمد خیلی کم دارم اما می خوام در حد توان به کسی که برای وطنم جنگیده دینم رو ادا کنم. فقط در حد توان انجام وظیفه میخوام بکنم.
    ممنون میشم پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید. و اینجا هم کامل بفرمایید که خوانندگان متوجه بشن. اگر ممکنه شماره حساب ذکر کنید.
    یا علی.

  6. محمد می گوید

    آقا من به همه جا گفتم…لطفا برید ببینید مسئولان ترتیب اثر دادن یا نه؟
    لطفا پیگیرش باشین
    ممنون

  7. رهگذر می گوید

    سلام
    منم حرف هموطن رو تایید می کنم یک راه کمک بزارید خوب چطوری پول برسونیم به دستشون
    با خیریه همت در میان بزارید

  8. ناشناس می گوید

    حتما با خیریه همت در تماس باشین.

  9. نظاره گر همت می گوید

    از خیریه همت هم خیری درنیامد !
    شاید انها هم در دل می گویند رزمندگان متولی دارند و یا بنیاد دارند و……

  10. جانباز می گوید

    مسئول خجالت بکش

  11. يك ارمني می گوید

    اين اتفاق در «ام القراي اسلام» افتاده؟

  12. ایثارگر60 می گوید

    با سلام
    مشت نمونه خروار است
    هزارهاچون این برادر در این مملکت داریم
    کسی به فریادشان نمی رسد
    شعار روز مسئولان (بنام جانباز بکام عده ای)
    من خود همدرد این عزیزم
    فریادمان به در بسته می خورد
    بنیاد سفره رنگین یک عده جنگ ندیده ومحنت نکشیده

  13. ناشناس می گوید

    شهدا، شرمنده ايم
    آزادگان، شرمنده ايم
    جانبازان، شرمنده ايم
    رزمندگان، شرمنده ايم
    ما را ببخشيد. هر چه داريم از شما داريم. آرامش، امنيت، سربلندي، استقلال، پيشرفت، ثروت،… اما شما را فراموش كرديم. ما را ببخشيد. رسانه ها آنقدر از شما تجليل كردند كه نفهميديم تجليل براي كسي نان و آب نمي شود. رسانه ها ما را به تجليل از شما سرگرم كردند تا نفهميم كه ديگران دارند غارت مي كنند و كساني صاحب همه چيز مي شوند كه هيچ كاري براي انقلاب و اسلام و جنگ و كشور نكردند. ما فريب خورديم. ما را ببخشيد. شرمنده ايم…

ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1