خدمت رسانی پست بانک تحسین سازمان های بین المللی را بر انگیخته است

خدمت رسانی پست بانک ایران در مناطق دورافتاده کشور علاوه بر تأثیر در زندگی اجتماعی هموطنان موجب تحسین سازمان های بین المللی نیز شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی پست بانک مسعود کمال آبادی مدیر امور اداری و پشتیبانی در مراسم تودیع مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید پست بانک استان ایلام ضمن تقدیر از زحمات سیدیعقوب علویان با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به تأکید دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم تعامل و استفاده از تمام ظرفیت های شرکتهای تابعه، این موضوع افق امیدوارکننده ای برای پست بانک ایران ترسیم کرده است.
وی افزود: پست بانک ایران برای رسیدن به وضعیت کنونی همه شرکت های تابعه وزارتخانه دخیل بوده و اگر این تعاملات تقویت گردد مطمئنا شاهد آینده ای روشن خواهیم بود.
همچنین محمدرضا حسنلو رئیس اداره کل پشتیبانی پست بانک ایران نیز در این مراسم ضمن تأکید بر ضرورت حمایت عملی شرکت های تابعه وزارت از این بانک گفت: پست بانک ایران براساس فلسفه وجودی اش می تواند در صدر بانک های کشور قرار گیرد که علیرغم موفقیت های کسب شده، به دلیل برخی کم لطفی ها محقق نشده است.
وی برگزاری منظم جلسات مجمع عمومی را مایه امیدواری برای رونق بانک دانست و افزود: چشم انداز خوبی برای آینده پست بانک ایران ترسیم شده و همه باید کمک کنند تا روز به روز رو به جلو حرکت کنیم.
سیدیعقوب علویان مدیرپیشین پست بانک استان ایلام در ادامه این مراسم به تشریح عملکرد استان در دوران تصدی مسئولیت خود پرداخت و گفت: زیرساخت های لازم برای فعالیت گسترده جهت جذب منابع فراهم شده است.
سیدجابر غانم پور سرپرست جدید پست بانک استان ایلام نیز گفت: در تمام امور باید از بزرگان دین الهام گرفته و در خدماتی که ما به مردم ارائه می کنیم اگر همت بیشتری به خرج دهیم مطمئنا بانکی موفق و پررونق خواهیم داشت.
وی افزود: پیشبرد اهداف بانک باید با حفظ حرمت و جلب رضایت کارکنان توأم باشد و امیدوارم پایان ماموریتم همراه با رضایت قلبی همکارانم باشد.
گفتنی است: در این مراسم که با حضور مدیران کل مجموعه های تابعه وزارت در استان و جمعی از کارکنان پست بانک استان برگزار شد در پایان از زحمات سیدیعقوب علویان تقدیر و ابلاغ مسئولیت سیدجابر غانم پور به وی اعطاء شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =