اولین دستور بانک مرکزی پس از تغییر رئیس کل/ اولتیماتوم به قرض‌الحسنه‌ها

بانک مرکزی با صدور دستورالعملی اعلام کرد: کلیه صندوق‌های قرض الحسنه فعال تا 15 آبان ماه امسال فرصت دارند مشخصات صندوق را به بانک مرکزی اعلام و در سامانه ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، کلیه صندوق‌های قرض‌الحسنه فعال در سطح کشور، اعم از تک‌شعبه‌ای و صندوق‌های تحت پوشش سازمان اقتصاد اسلامی موظف هستند حداکثر تا تاریخ 15/8/1392 با مراجعه به آدرس اینترنتی nbfi.cbi.ir (قسمت‌ صندوق‌های قرض‌الحسنه- تقاضای تطبیق) نسبت به درج مشخصات صندوق، اعضای هیات امناء، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و سیستم‌های نرم‌افزاری مورد استفاده اقدام و ضمن اخذ کد رهگیری، مدارک و مستندات لازم را به اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی ارسال نمایند.
همچنین آن دسته از صندوق‌های قرض‌الحسنه که پیش از این به سامانه مذکور مراجعه و کد رهگیری اخذ نموده‌اند، لازم است در مهلت مقرر با درج کد رهگیری اخذ شده از طریق بخش «ویرایش تقاضا» در سامانه مذکور وارد و نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.
صندوق‌های قرض‌الحسنه دارای بیش از یک شعبه نیز مکلفند حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ این اطلاعیه نسبت به تجمیع و تقلیل شعب خود در حد یـک شعبه اقدام و حسب مراتـب یاد شـده در خـصوص صنـدوق‌های قرض‌الحسنه تک شعبه‌ای (به شرح فوق) عمل نمایند.
بر اساس این اطلاعیه مهلت تعیین شده به هیچ‌وجه قابل تمدید نبوده و پس از اتمام مدت مقرر، بازرسان بانک مرکزی در سطح کشور صندوق‌ها را  کنترل و از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورند و از سویی انجام هیچ یک از این اقدامات، به منزله موافقت و یا صدور مجوز فعالیت نبوده و متضمن هیچ‌گونه تعهدی برای بانک مرکزی درخصوص اعطای مجوز فعالیت قرض‌الحسنه نمی‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. بیکار می گوید

    یک سال از آزمون بانک قرض الحسنه مهر میگذره اما بعد از اعلام نتیجه خبری از مراحل استخدام نشده روند استخدام چرا انجام نمیشود در صورت امکان پیگیری کنید ماها که صدایمان به جایی نمیرسد شما دست ما را بگیرید ،یا علی.

ارسال یک پاسخ

68  ⁄    =  17