ساعت هوشمند سامسونگ ۲۹۹ دلار قیمت خورد+عکس

سامسونگ امروز به طور رسمی و پیش از نمایشگاه IFA 2013 از ساعت هوشمند خود با نام گالکسی Gear رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.63 اینچی و از نوع Super Amoled است و نمایشگر آن وضوح 320*320 پیکسل را دارد.

این ساعت که دارای میکروفون و اسپیکر است و توانایی درک دستورات صوتی کاربران را دارد، 70 برنامه کاربردی از قبیل برنامه‌های ورزشی، نقشه، پخش موسیقی، دوربین، چت و… را در دل خود گنجانده است.

استیل قرار گرفته دور صفحه این ساعت نیز ضد زنگ و موجب جذابیت این محصول شده است هرچند که از جذابیت بند آن که از جنس پلاستیک است نیز نباید غافل شد.

این گوشی سرانجام با رونمایی‌اش نشان داد که از سیستم عامل اندروید استفاده نکرده و برای بهره‌برداری از این امکان باید با استفاده از بلوتوث به گوشی متصل شد که تا حال حاضر هم تنها امکان اتصال به گالکسی نوت3 و 10.1 وجود دارد و تا آپدیتی برای آن ارائه نشود، امکان استفاده از دیگر گوشی‌ها وجود ندارد.

باتری این گوشی 315 میلی‌آمپر ساعت است و تا 25 ساعت قابلیت ذخیره انرژی را دارد.

پردازنده 800 مگاهرتزی در کنار رم 512 مگابایتی نیز قدرت پردازشی برنامه‌های کاربردی در نظر گرفته شده برای این ساعت را به ارمغان آورده است.

جالب‌تر از هر موضوعی اینکه، Gear سامسونگ دوربین 1.9 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری HD نیز دارد و این برای کسانی که وابستگی خاصی به دوربین گجت‌ها دارند بسیار حائز اهمیت است.

از نکات ویژه این ساعت که لقب هوشمند را گرفته، قابلیت تشخیص دستگاه مادر در اطراف است به گونه‌ای که اگر از دستگاه اصلی به عنوان مثال تلفن هوشمند که منبع اطلاعاتی آن است به فاصله یک متر و نیم فاصله بگیرد، کاملا قفل می‌شود و با نزدیک شدن به آن مجددا از قفل خارج می‌شود.

این ساعت 73.8 گرمی‌ قرار است در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی، بژ، خاکستری، قهوه‌ای، طلایی و لیمویی و با قیمت 299 دلار راهی بازار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. م می گوید

    خیلی آشغاله

  2. sdf می گوید

    افتضاحه

ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  4