بانک رفاه کارگران از فهرست تحریم اتحادیه اروپا خارج شد

با تلاش و اقدام هماهنگ بخش های بین الملل و حقوقی این بانک، بانک رفاه از فهرست تحریم اتحادیه اروپا خارج شد. با توجه به اینکه فعالیت های بانک رفاه کاملاً در چارچوب قوانین و مقررات و بدون هیچ تخلفی صورت می گیرد، بلافاصله تقاضای این بانک در سال 89 مبنی بر لغو تحریم، به دادگاه عالی اتحادیه اروپا ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه با اعلام این مطلب افزود: در مرداد ماه سال 89 ( برابر با 26 جولای2010) بانک رفاه بر اساس قطعنامه و تصمیم شورای اتحادیه اروپا بدون ارائه هیچ دلیل منطقی و صرفاً بر اساس مواضع سیاسی، در فهرست تحریم این اتحادیه قرار گرفت و متعاقب آن اقدامات حقوقی بانک رفاه برای پیگیری موضوع آغاز شد.

عضو هیأت مدیره بانک افزود: با توجه به اینکه فعالیت های بانک رفاه کاملاً در چارچوب قوانین و مقررات و بدون هیچ تخلفی صورت می گیرد، بلافاصله با همکاری مرکز امور حقوقی و بین الملل ریاست جمهوری و با استخدام وکیل مجرب بین المللی اقدامات حقوقی لازم صورت پذیرفت و تقاضای بانک رفاه مبنی بر لغو تحریم، به دادگاه عالی اتحادیه اروپا که در لوکزامبورگ مستقر است ارائه شد.

فرخ نژاد با اشاره به آخرین جلسه دادگاه در تاریخ 22/12/1391 درکشور لوکزامبورگ اظهار داشت: خوشبختانه مستندات بانک و لوایح وکیل قانونی بانک مورد قبول دادگاه عالی اتحادیه اروپا قرار گرفت و بانک رفاه پس از حدود سه سال تلاش مداوم در تاریخ یاد شده از فهرست تحریم ها خارج شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄    =  12