پیش بینی دگرگونی در حوزه پرداخت تا سال ۲۰۲۲ /افزایش ۷۵درصدی ارزش استفاده از کارت های اعتباری

انجمن پرداخت های انگلیس خبرداد:

انجمن پرداخت های انگلیس از متحول شدن صنعت پرداخت در یک دهه آینده خبر داد.در این راستا در سال 2022 ارزش استفاده از کارت های اعتباری با 75 درصد افزایش نسبت به سال 2012، به رقمی بالغ بر 17 میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  شرکت ملی انفورماتیک و به گزارش سایت Online Banking Industry News، انجمن پرداخت های انگلیس (UK Payments Council) پیش بینی کرده است که در سال 2022 ارزش استفاده از کارت های اعتباری با 75 درصد افزایش نسبت به سال 2012، به رقمی بالغ بر 17 میلیارد دلار خواهد رسید.

در گزارش 2013 این انجمن، همچنین با اشاره به ادامه کاهش استفاده از چک، برآورد شده که ارزش تراکنش های چک از 477 میلیون دلار در سال گذشته، به 186 دلار در نه سال آینده خواهد رسید.

پرداخت همراه (Mobile Payment) نیز یکی دیگر از موضوعاتی بوده که در این پژوهش به آن پرداخته شده است.

انجمن پرداخت های انگلیس، با پیش بینی افزایش تراکنش های پرداخت همراه، ارزش این حوزه را از 356 میلیون دلار در سال گذشته به 1.5 میلیارد در سال 2022 برآورد کرده است.

این انجمن در عین حال از کاهش پرداخت های نقدی خبر داده و آن را 14 میلیارد در سال 2022 پیش بینی کرده است.

این رقم در سال گذشته 21 میلیارد بوده است.

Adrian Kamellard سخنگوی انجمن مزبور از ارائه سرویسMobile Payments  در سال 2014 و سرویسCurrent Account Switch  در ماه آتی به مشتریان، با هدف نوآوری و جلب نظر کاربران خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  +    =  75