ارائه خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین

شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین به مانند سایر شرکت‌های گروه بزرگ بانک اقتصادنوین، آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک و سایر هموطنان عزیز در کشور می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین به موجب مجوز مورخ 1384.11.12 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار و در طی این مدت به موفقیت‌های چشمگیری هم دست یافت که قرار گرفتن در بین یکصد شرکت برتر در سال 1387 نشان دهنده عملکرد قابل قبول این شرکت به عنوان یکی از سرآمدهای حوزه فعالیت‌های ارزی بوده است.

فعالیت‌های شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین در زمینه خرید و فروش انواع ارز خارجی (نقدی و حواله‌ای)، مسکوکات طلا و هرگونه عملیات صرافی در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که ارسال حواله از طریق سیستم سوئیفت به اکثر نقاط دنیا با نرخ‌های قابل رقابت (بر حسب نرخ بازار آزاد و یا نرخ مبادله‌ای مرکز مبادلات ارزی)، خرید و فروش مسکوکات طلا و … از آن جمله است.

در حال حاضر شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصاد نوین؛ همچون گذشته به ارائه خدمت در تمام زمینه‌های مذکور فعال بوده و مشتریان محترم می‌توانند به منظور ارسال انواع حوالجات ارزی به نقاط مختلف دنیا گام به گام به شرح ذیل اقدام نمایند:

• گام اول: مشتری با شعبه صرافی (یا شعبه ارزی بانک که در آن حساب دارد) تماس حاصل نموده و از نرخ ارز درخواستی مطلع و فرم‌های مربوطه را دریافت می‌نماید. فرم حواله پس از تکمیل و امضا مشتری در اختیار شعبه بانک قرار گرفته و پس از واریز معادل ریالی به حساب صرافی، درخواست خود را نهایی می‌نماید.

• گام دوم: اطلاعات مربوط به حواله مشتری در صرافی بررسی و پس از اطمینان از کامل بودن آدرس و مبلغ ریالی حواله مربوطه؛ نسبت به ارسال آن اقدام خواهد شد.

• گام سوم: سوئفت حواله برای مشتریان ارسال و از آنها تأییدیه اخذ خواهد شد.

همچنین متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از نرخ ارز، اطلاعات و فرم‌های ضروری علاوه بر مراجعه حضوری به شعبه صرافی به آدرس "تهران، بلوار آفریقا، بالاتر از چهارراه جهان کودک، نبش خیابان برادران شریفی" از طریق تلفن‌های 84612007 و 84613007 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  +    =  64