ماموریت های مرکز ارتباط نوین بانک اقتصاد نوین ترسیم شد

از سوی بت شکن در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین:

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم گشایش ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین به عنوان بزرگترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور گفت:بازاریابی در بخش بانکداری مجازی و بانکداری خرد، تبدیل این مرکز به مرکز مشاوره، تجمیع اطلاعات مشتریان و ایجاد بانک اطلاعات قوی از مشتریان، افکارسنجی و راه‌اندازی باشگاه مشتریان می‌تواند به عنوان برنامه‌های توسعه ای این مرکز به شمار آید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین به عنوان بزرگترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور توسط بانک اقتصادنوین در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین در فضایی بالغ بر یکهزار و 800 مترمربع و 2 هزار و 300 متر بنا در 4 طبقه اداری تجهیز و راه‌اندازی شده و گنجایش 200 نفر نیروی انسانی را دارا است که از این مرکز به عنوان پایگاه اصلی پشتیبان مشتریان یاد می شود.

دکتر محمد هاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران بانک اقتصادنوین، مدیران عامل شرکت‌های وابسته و کارکنان مرکز ارتباط نوین برگزار شد، گفت: تبلور اعتبار بانک نزد مشتریان در 3 گروه طبقه‌بندی می‌شود که سیمای کلی و برند بانک به عنوان اولین نمونه این کانال ارتباطی است.

وی با بیان اینکه کلیه ارکان بانک به عنوان متولی حفظ و ارتقا برند بانک شناسایی می‌شوند، شعب را به عنوان دومین کانال ارتباط دانست و افزود: وجه شنیداری سومین بخشی است که موجب افتخارآفرینی بانک می گردد که این افتخار از طریق مرکز ارتباط سلام مهر تبلور یافته است.

دکتر بت‌شکن ارائه مشاوره، احترام به مشتری و تحمل پذیری را مهم‌ترین خصوصیات کارشناسان این مرکز برشمرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته برای موفقیت در زمینه مشتری‌مداری تمرکز بر مشتریان فعلی و حفظ و مراقبت از ایشان از جمله راهبردهای موفقیت سازمان است که برای دستیابی به این مهم در بانک اقتصادنوین مرکز ارتباط نوین نقش موثر و تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین پاسخ‌گویی 24 ساعته به مشتریان و همراهی شبانه روزی با ایشان را سمبل سرزندگی و حیات و وجه تمایز این بانک دانست و خاطرنشان کرد: هنر نیروی انسانی در مرکز ارتباط نوین مردم‌داری و پاسخ‌گویی است چرا که لزوما آنچه که مشتری در خطوط تلفنی از این همکاران تقاضا دارد قابل پیش‌بینی نیست.

دکتر بت‌شکن در ادامه سخنان خود در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین، ضمن ترسیم افق‌های پیش روی این مرکز گفت: بازاریابی در بخش بانکداری مجازی و بانکداری خرد، تبدیل این مرکز به مرکز مشاوره، تجمیع اطلاعات مشتریان و ایجاد بانک اطلاعات قوی از مشتریان، افکارسنجی و راه‌اندازی باشگاه مشتریان می‌تواند به عنوان برنامه‌های توسعه ای این مرکز به شمار آید.

وی در پایان ضمن بیان ضرورت آموزش‌های دائمی برای نیروی انسانی سلام مهر بر تمرکز پاسخ‌گویی به کل مشتریان گروه مالی اقتصادنوین در این مرکز تاکید کرد و افزود:با راهبردهای قوی می‌توان در زمینه کلیه خدمات گروه مالی اقتصادنوین در این مرکز به مشتریان پاسخگو بود.

در این مراسم احمدرضا سبزواری مدیر مرکز ارتباط نوین نیز ضمن تشریح جزییات افتتاح ساختمان جدید این مرکز و جابه جایی صورت گرفته گفت: ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین مجهزترین ساختمان مراکز ارتباط با مشتریان کشور به شمار می‌رود.

وی گفت: با جابه‌جایی صورت گرفته یقینا کیفیت خدمات مرکز ارتباط نوین بهبود خواهد یافت.

در این مراسم مهندس محمدرضا امینی مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی بانک اقتصادنوین جزییات تجهیز و راه اندازی ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین را تشریح کرد.

در این مراسم از مدیر مرکز ارتباط نوین، مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی، کارشناسان مرکز ارتباط نوین قدردانی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =