تدوین نقشه راه بیمه دانا اولویت رئیس جدید

مدیرعامل جدید بیمه دانا با اشاره به محورهای اصلی برنامه‌هایش برای حضور در این شرکت از سرمایه‌های انسانی متخصص بیمه دانا تجلیل و بر نقش رهبری این شرکت در عرصه بیمه‌های اشخاص تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ایسنا، بیژن صادق درباره برنامه‌های خود برای حضور در بیمه دانا اظهار کرد: تدوین نقشه راه استراتژیک شرکت، توجه ویژه به ارزش‌ها و حفظ سرمایه‌های انسانی، رشد و توسعه انواع پوشش‌های بیمه‌ای با رویکرد ویژه و تخصصی به بیمه‌های زندگی، بهینه کردن ضریب خسارت، افزایش توانگری مالی، بهره‌گیری از سامانه‌های هوش تجاری و نظام های نوین IT برای توسعه بیمه الکترونیک، تدوین سند استراتژیک بازاریابی و نقشه راه شبکه فروش و راه اندازی باشگاه مشتریان از محوری‌ترین برنامه‌هایی است که برای حضور در این شرکت دارم.

وی با اشاره به قدمت دیرینه بیمه دانا در عرصه صنعت بیمه کشور گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد شرکت مهمترین سرمایه آن است که بدون اتکا به این سرمایه نمی‌توان هیج برنامه‌ای را اجرایی کرد. خوشبختانه بیمه دانا یکی از بهترین سرمایه‌های انسانی در عرصه صنعت بیمه را دارا بوده و مدیران بسیار خوبی نیز تربیت کرده است.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به سوابق این شرکت در عرصه بیمه‌های درمان و اشخاص گفت: بیمه دانا در گذشته رهبر بازار در این حوزه‌ها بوده و این نقش باید به طور جدی و البته با بهبود برخی موارد مثل ورود به بازارهای جدید و کاهش ضریب خسارت ادامه پیدا کند و اجرای آن در شرکتی با سوابق درخشان بیمه های اشخاص مشکلی به حساب نمی‌آید.

صادق با اشاره به خصوصی شدن بیمه دانا در سال‌های گذشته گفت: تعامل با سهامداران شرکت و تامین منافع آنها نیز قطعا یکی ازاولویت‌های بیمه دانا خواهد بود تا اتفاقاتی که در سال‌های قبل در مورد عرضه سهام شرکت حادث شد دیگر تکرار نشود.

وی همچنین بر تعامل مثبت با وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه نگاه جدید حاکم بر این دو نهاد، راه را برای توسعه صنعت بیمه و به خصوص بیمه دانا به عنوان یک شرکت متخصص هموار کرده است.

مدیرعامل بیمه دانا با ابراز امیدواری نسبت به کاهش تحریم‌های بیمه‌ای گفت: فعالیت اتکایی بیمه دانا در تعامل کشورهای خارجی همواره از سطح بالایی برخودرار بوده و متخصصان خوبی در این عرصه تربیت شده‌اند بنابراین امیدواریم که با کاهش تحریم‌ها روند تعامل شرکت با خارج از ایران برای انتقال ریسک‌ها ادامه پیدا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  4