پیش بینی رییس اتحادیه طلا: امروز احتمالاً شوک قیمتی خواهیم داشت

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه احتمالاٌ امروز در بازار دلار و سکه شوک قیمتی خواهیم داشت، گفت: هنوز بازار خود را پیدا نکرده و حوالی ظهر قیمت‌ها مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه احتمالاٌ امروز در بازار دلار و سکه شوک قیمتی خواهیم داشت، گفت: هنوز بازار خود را پیدا نکرده و حوالی ظهر قیمت‌ها مشخص می شود.

محمد کشتی آرای ضمن پیش بینی از وضعیت قیمت دلار و سکه در بازار آزاد طی روز جاری اظهار داشت: هنوز بازار خود را پیدا نکرده و قیمت‌ها بیرون نیامده است.

وی با بیان اینکه معمولاً حوالی ظهر نرخ های جدید مشخص می شود، افزود: امروز در بازار شوک قیمتی خواهیم داشت ولی اینکه این شوک به چه نحو خود را نشان دهد منوط به گشایش بازار و فعالیت صرافان و سکه فروشان است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: قیمت جهانی طلا در مقایسه با روزهای قبل با افزایش همراه بوده البته هنوز تغییری در قیمت‌های داخلی در پی این افزایش رخ نداده است.

کشتی آرای با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی براینکه دلار 3000 تومانی کف بازار است، تصریح کرد: اگر واقعاً نرخ کف بازار دلار 3000 تومان باشد می توان گفت که قیمت‌ها تغییر چندانی نخواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  +    =  85