روش جالب «بارکلیز» برای بهبود خدمات بانکی / استفاده از ایده های مشتریان برای ارتقا خدمات نوین بانکی

ازطریق راه اندازی سایت Your Bankمحقق شد

مدیران بانک بارکلیز (Barclays)با راه اندازی سایت جدیدی کوشیده اند از طریق جلب ایده های مشتری ها و کاربران، سرویس های خود را ارتقاء بخشند. این سایت که به شیوه جمع سپاری (Crowdsourcing) کار می کند، Your Bank نام دارد و از طریق آدرس www.yourbank.barclays.co.uk قابل دسترسی است.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه فاین اکسترا، در میکروسایت مزبور، از مشتریان دعوت شده که ایده های خود در خصوص بهبود سرویس های بارکلیز را ارائه کنند. Your Bank کوشیده موضوعات مختلف بانکی از جمله سرویس های همراه، سرویس های آنلاین، مسائل مربوط به شعبه های بانک، سرویس Day to Day  و غیره را پوشش دهد.

بازدیدکنندگان سایت می توانند علاوه بر اظهار نظر درباره مسائل مختلف مربوط به بارکلیز، به نظرات و ایده های مطرح شده نیز رای بدهند. تا لحظه تهیه این خبر، بخش «تراکنش های معوق»، پرطرفدارترین موضوع است.

کاربران ثبت نام شده نیز قادرند تجربیات و نظرات خود در خصوص محصولات بانک و مشکلات موجود را ارسال نمایند. بارکلیز علاوه بر این که به هر ایده یک نوار وضعیت اختصاص می دهد، اقداماتی را که برای حل هر مشکل عملیاتی می کند، در بخش مربوط به آن به روز می نماید.

از نکات قابل توجه در این خصوص، استفاده بارکلیز از کلیپ های ویدئویی است. این ویدئوها هم در سایت بارکلیز و هم در کانال مخصوص این بانک در یوتیوب در اختیار کاربران قرار گرفته اس

بارکلیز (Barclays) یکی از معتبرترین و مهمترین بانک های بریتانیا است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  60