مشاور رئیس‌جمهور: ۱۶ میلیارد دانشگاه ایرانیان هنوز عملا به حساب نهاد ریاست‌جمهوری واریز نشده است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از خبرانلاین محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور درباره بازگشت 16 میلیارد تومانی که در دولت دهم برای دانشگاه احمدی‌نژاد (دانشگاه ایرانیان) برداشت شده بود، گفت: یک فقره چک در این رابطه به نهاد ریاست جمهوری ارائه شده است.

 وی افزود: دستگاه قضایی وصول چک را مسدود کرده بود و به طور کلی نیز این پول تاکنون به صورت فیزیکی هنوز به حساب نهاد ریاست جمهوری واریز نشده است.  وصول این چک برعهده قوه قضاییه بوده و باید مسیر قانونی خود را طی کند. 

 صادق در ادامه درباره پیگیری‌های معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در خصوص واگذاری‌های برخی زمین‌ها در مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد دارای اختیارات و سازمان مشخص و معینی هستند که براساس آن‌ها پیگیری‌های حقوقی خود را انجام می‌دهند.

 وی اضافه کرد: هر کدام از سازمان‌های مناطق آزاد دارای معاون حقوقی و بازرس هستند و باید پیگیری‌های خود را انجام دهند و اگر این پیگیری‌ها در گذشته انجام نشده باید هم اکنون بررسی و پیگیری شود. 

 مشاور رئیس‌جمهور در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع حتما در دولت باید رسیدگی شود و اکبر ترکان به عنوان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با جدیت پیگیر این موضوع است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  12