۵۰ شرکت پیشتاز بازار ایران معرفی می‌شوند

نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با عنوان باشکوه ترین جشن صنعت کشور 25 آذرماه سال جاری برگزار و طی آن، 50 شرکت و برند پیشتاز بازار ایران معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، عمار یعقوبی دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: امسال نهمین دوره این جشنواره برگزار می شود و با توجه به چالش‌های ایجاد شده در بخش صنعت و تولید کشور طی سالهای اخیر، برپایی این جشنواره در سال جاری می تواند زمینه ساز بازگشت تدبیر و امید به جامعه صنعتی و اقتصادی ایران قلمداد شود.

وی با بیان اینکه بخش صنعت کشور نیازمند تزریق خون تازه و بازگشت نشاط و اعتماد سرمایه گذاران خواهد بود، اظهار داشت: یکی از رویکردهای این دوره، انتخاب و معرفی شرکت های پیشتاز بازار ایران است که با هدف ترویج برنامه های صنعتی دولت یازدهم برای برندسازی ملی و ترویج فرهنگ مشتری مداری است.

یعقوبی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت نام و نشان تجاری بعنوان یکی از اساسی ترین مزیت های رقابتی در دنیای امروز، تصریح کرد: از این رو در جهت همگام شدن با سیاست های دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت این جشنواره براساس یک مدل علمی به انتخاب و معرفی شرکت های پیشتاز بازار ایران در حوزه های مختلف می پردازد تا بستری برای حضور موثر برندهای ایرانی در بازارهای منطقه ای و جهانی فراهم گردد.

دبیر نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران بیان کرد: براساس مدل ارزیابی جشنواره، برندها و شرکت هایی به عنوان پیشتاز بازار معرفی می شود که بتوانند در مراحل سه گانه ارزیابی بیشترین امتیاز را کسب کنند.

وی افزود: این سه مرحله عبارتند از تحقیقات میدانی، نظرسنجی از مصرف کنندگان و ارزیابی مدارک و مستندات شرکت های متقاضی که در حال حاضر مرحله اول به پایان رسیده است و طی روزهای آینده از طریق مطبوعات و وب سایت جشنواره اقدام به برگزاری نظرسنجی و جمع آوری نظرات مردم خواهد شد.

یعقوبی یادآور شد: نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران توسط بخش خصوصی و با همکاری و همفکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت، معدن و تجارت و با هدف حمایت از تولیدات ملی و سرمایه ایرانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  75  =  83