فردا آخرين مهلت ثبت نام در دوره عمومی مجموعه دوره های آموزش بانکداری جامع

دبیرخانه مجموعه دوره های آموزش بانکداری جامع اعلام كرد:آخرين مهلت ثبت نام در دوره عمومی بانکداری جامع فردا سه شنبه 16 مهرماه است.در این دوره خدمات بانکداری جامع اعم از بانکداری خرد، شخصی،شرکتی، اختصاصی، مجازی و اجتماعی معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در ادامه سلسله مباحث مدرسه تابستانه بانکداری الکترونیک مجموعه دوره های سه گانه آموزش بانکداری جامع در قالب سه دوره مقدماتی: آشنایی بامفاهیم ودیدگاههای بانکداری جامع ، عمومی:خدمات بانکداری جامع  و پیشرفته:استقراربانکداری جامع  طی روزهای 11،18 و 28 مهرماه سال جاری طی همکاری پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و  پژوهشکده پولی و بانکی ج.ا.ابرگزار می شود. دوره مقدماتی این مجموعه روز 11 مهر برگزار شد و دوره عمومی پنجشنبه 18 مهرماه برگزار خواهد شد.
 

 

نحوه ثبت نام 

درگاه ابنترنتی ws.ebinews.com اختصاصا برای همین دوره طراحی شده و کلیه  اطلاعات لازم در خصوص مجموعه دوره های  آموزش بانکداری جامع  را در خود دارد.

همچنین علاقه مندان به شرکت در مجموعه دوره های آموزش بانکداری جامع برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره تلفن های 88647789 یا 88644303 تا 5 تماس حاصل فرمایند.

برای ثبت نام آنلاین اینجا را کلیک کنید

 

جزئیات دوره ها

دوره مقدماتی:آشنایی بامفاهیم ودیدگاههای بانکداری جامع(برگزارشد)

عناوین کارگاه های دوره مقدماتی:

  • مفاهیم و مختصات کلی بانکداری جامع                                                           مدرس: جناب آقای دکتر امیرشکاری
  • مرور موردی تجربیات جهان در استقرار بانکداری جامع و مرور بسترهای فرهنگی            مدرس:جناب آقای مهندس سمواتی و مهندس باقری
  • مدل داده ای بانکداری جامع (Universal Data Model )                                         مدرس:جناب مهندس احمدی
  • مطالعه زیرساختهای حقوقی بانکداری جامع                                                      مدرس:جناب آقای دکتر السان

پیش‌نیاز: آشنایی مقدماتی با الگوهای نوین بانکداری

آخرین مهلت ثبت نام در دوره مقدماتی: 9 مهرماه

زمان برگزاری:پنجشنبه 11 مهر، ساعت 8:30 تا 17        
 

دوره عمومی :خدمات بانکداری جامع

عناوین کارگاه ها:

  • بانکداری خرد و شخصی                       مدرس: مهندس احمد احمدی
  • بانکداری شرکتی و تجاری (کسب و کار)   مدرس: مهندس احسان  باقری
  • بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت         مدرس: مهندس محمد مهدی سمواتی
  • بانکداری مجازی و اجتماعی                   مدرس: دکتر نیما امیرشکاری

پیش‌نیاز علمی: آشنایی با مفاهیم و کلیات بانکداری جامع

آخرین مهلت ثبت نام در دوره عمومی:16 مهرماه

زمان برگزاری:پنجشنبه 18 مهرماه 1392، ساعت 17- 8:30       هزینه شرکت در دوره عمومی: 600000 تومان

 

دوره پیشرفته :استقرار بانکداری جامع

عناوین کارگاه ها:

  • معماری سازمان سرویس گرا در بانک                            مدرس:  مهندس احمد احمدی
  • مدیریت تغییر از ساختار سنتی به سرویس گرا                 مدرس: مهندس حسن  زادمهر
  • نقشه راه و راهکارهای اجرایی بانکداری جامع                  مدرس:  دکتر نیما امیرشکاری
  • بانکداری جامع در نقطه بلوغ                                       مدرسان: به صورت پنلی به ریاست مهندس عبدالحمید منصوری و ترکیبی از مدرسان
  • پیش‌نیاز : آشنایی باخدمات بانکداری جامع( بانکداری خرد، اختصاصی ، شرکتی و مجازی و… ) همچنین آشنایی مقدماتی با مدل های معماری سازمان سرویس گرا در بانکداری

    آخرین مهلت ثبت نام در دوره پیشرفته: 23 مهرماه
    زمان برگزاری: یکشنبه 28 مهر ، ساعت 8:30 تا 17   

 

جزئیات سرفصلهای دوره ها را اینجا مطالعه کنید

 در این دوره ها چه خواهیم آموخت

دوره بانکداری جامع قصد دارد نگرشی نوین، سرویس گرا و مشتری محور را بعنوان دیدگاه غالب در بانکداری آینده معرفی نموده و راهکارهای نیل به این نگرش در بانکداری کشور را تصویر نماید. این دوره شامل سه مقطع مقدماتی، عمومی و پیشرفته است که در مجموع مفاهیم کلیدی و روشهای اجرایی اجزای مختلف بانکداری جامع را از جنبه های مختلف کسب و کاری، فنی، سازمانی، حقوقی و فرهنگی به مخاطب آموزش می دهد.

دوره مقدماتی به آموزش مختصات و مفاهیم پایه بانکداری جامع می پردازد و در کنار آن به بررسی تجربیات استقرار بانکداری جامع به همراه نکات آموزنده آن در نمونه های بین المللی می پردازد. دیدگاه مدل داده ای بانکداری جامع (Universal Data Model) را بعنوان چارچوب و مجموعه ای از Best Practice های حوزه بانکی معرفی می کند و منطق فکری موجود در آن را برای اهل کسب و کار بانکی و دست اندرکاران بانکداری الکترونیک تشریح می نماید. در ادامه بسترهای حقوقی موجود در کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و نیازمندیهای قانونی بانکداری جامع عنوان می شود.

دوره عمومی به تشریح بخشهای مختلف بانکداری جامع و نگرش مشتری محور آن می پردازد. در هر یک از این بخش ها نحوه گروه بندی مشتریان و خدمات قابل ارائه به آنها مورد بررسی قرار می گیرد و تفاوتها و شباهتهای آنها مطرح می شود. کمک به تدوین استراتژیهای بانک در تصمیم گیری در خصوص انتخاب بخشهای سودآور بانکداری جامع از اهداف این دوره می باشد.

در دوره پیشرفته، چالش های اجرایی بانکهایی که در این مسیر قدم نهاده اند به تصویر کشیده می شود. ساختار سازمانی، مدیریت تغییر، مواجهه با کسب و کارهای جدید، چالش های فنی و راهکارهای پیشنهادی برای استقرار اجزای مختلف بانکداری جامع در بانک سنتی از جمله عناوینی است که در این دوره مطرح می شود. در پایان این دوره میزگردی جهت هم اندیشی در خصوص نقطه بلوغ بانکداری جامع و مزایای بهره مندی از این نگرش در نظام بانکی برگزار می گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  +    =  13