حضور بانک ملی درنمایشگاه بازرسان آسیایی

بانک ملی ایران در سیزدهیمن نمایشگاه بین‌المللی انجمن بازرسان آسیایی – آمبودزمان با برپایی غرفه، نسبت به معرفی فعالیت‌های خود در زمینه نظارت و بازرسی اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این نمایشگاه در بخش جنبی کنفرانس انجمن بازرسان آسیایی – آمبودزمان از ساعت 8 تا 17 پانزدهم تا هجدهم مهرماه جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.
ارائه دستاوردها و آشنایی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه بازرسی، پاسخگویی به شکایات مردمی، اقدمات پیشگیرانه و مبارزه با فساد، ارتقای سلامت اداری، صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور می‌باشد.
گفتنی است، این کنفرانس به میزبانی سازمان بازرسی کل کشور برگزار شده است و موسساتی نظیر موسسه آمبودزمان بین‌المللی (I.O.I)، دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد (UNOPC) و سازمان شفافیت بین‌المللی (TI)  و همچنین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در آن حضور دارند.
بانک ملی ایران در غرفه خود با استقرار مترجم همزمان، راهنمای مهمانان خارجی بازدید‌کننده از غرفه این بانک می‌باشد.
اداره کل روابط عمومی از تمامی همکاران جهت بازدید از آخرین دستاوردهای بانکی درخصوص نظارت و بازرسی در نمایشگاه مذکور دعوت به عمل می‌آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  12