فروشگاه اینترنتی شهر کتاب افتتاح می‌شود

هم‌زمان با روز بزرگداشت حافظ و برگزاری همایش «حافظ و دوستی» و با حضور بزرگان ادبیات، فلسفه و هنر، «فروشگاه اینترنتی شهر کتاب» در مرکز فرهنگی شهر کتاب افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، فروشگاه اینترنتی شهر کتاب با همکاری شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد آریان (فناپ) و با پشتوانه مؤسسه شهر کتاب فعالیت خود را از ابتدای سال 1392 به صورت آزمایشی آغاز کرده است و هم‌اکنون هم‌زمان با روز حافظ و همایش «حافظ و دوستی» با حضور دکتر مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد، و مهندس فیروزان، مدیرعامل مؤسسه شهر کتاب، و همچنین میهمانان و سخنرانان همایش «حافظ و دوستی» افتتاح رسمی خواهد شد.

بنا بر اعلام، فروشگاه اینترنتی شهر کتاب تلاش دارد ضمن تحقق بخشیدن به چشم‌انداز «بزرگ‌ترین فروشگاه فرهنگی فارسی‌زبان» مرجعی برای دسترسی علاقه‌مندان فرهنگ و هنر فارسی در تمام جهان باشد. این فروشگاه هم‌اکنون با دارا بودن بیش از 70 هزار کتاب و کالاهای فرهنگی و هنری، و با رویکرد تکریم مشتریان و تسهیل دسترسی آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ایران و همچنین سراسر دنیاست. برخی از ویژگی‌های این فروشگاه عبارت‌اند از امکان جست‌وجوی پیشرفته، درگاه پرداخت امن پاسارگاد، ارائه خدمات تخفیف و بن کارت به سازمان و شرکت‌ها و همچنین امکان خرید از طریق ارسال پیامک به شماره 300089518951 و یا خرید تلفنی از طریق شماره 88742118-021.

این مراسم در روز سه‌شنبه 16 مهرماه ساعت 16 در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  −    =  30