رهبران اپک برای پوتین تولد گرفتند+عکس

رئیس‌جمهوری اندونزی در اقدامی غافلگیرانه در نشست اقتصادی آسیا-اقیانوسیه در بالی برای ولادیمیر پوتین به مناسبت تولد 61 سالگی‌اش آهنگ تولدت مبارک خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا سوسیلو بامبانگ یودهویونو، رئیس‌جمهوری اندونزی روز دوشنبه تمام رهبران جهان را در حاشیه نشست اقتصادی «اپک» غافلگیر کرد.

 

وی برای ولادیمیر پوتین که اواسط روز دوشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه بالی شد و سپس در ضیافت ناهاری با حضور رهبران 20 کشور شرکت کرد، با گیتار خودش آهنگ خواند.

 

سایر رهبران جهان در حال تبریک گفتن به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بودند که یودهویونو با گیتاری در دست وارد شد و در کنارش یکی از تاجران و بازرگانان قدرتمند اندونزی ایستاده بود و کیکی در دست داشت.

 

رئیس‌جمهوری اندونزی خطاب به پوتین گفت: «ببخشید من تازه متوجه شدم که تولد شماست و تصمیم گرفتم به محض اینکه وارد بالی شدید برایتان آهنگ تولدت مبارک بخوانم.»

 

پوتین نیز شمع‌های روی کیک را فوت کرد و با یودهویونو دست داد و او را در آغوش گرفت. برخی از رهبران کشورها نیز به پوتین هدیه‌ دادند. شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن نیز به پوتین «عرق برنج» هدیه داد.

 

پوتین گفت: «من واقعا سورپرایز شدم و از آهنگ شما واقعا متشکرم. این واقعا یک سورپرایز عالی بود.»

 

پوتین متولد هفتم اکتبر 1952 در سن پترزبورگ است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  22  =  31