راه‎اندازی باجه‌های نمایشی در بانک‌ها/ بازی برخی شعب با اعصاب مشتریان

راه اندازی باجه های نمایشی و خاموش در شعب بانک‌ها به یک سنت تبدیل شده است و مشتریان برای دریافت خدمات باید مدت زمان زیادی را به انتظار بنشینند، این در حالی است که هیچ نهاد نظارتی پاسخگوی اعتراضات مشتریان نیست.

 

در برخی از موارد تعداد افراد در انتظار به 70،80 نفر هم می رسد و یا مدت انتظار برای دریافت خدمات به یک ساعت و بیش از آن هم رسیده است؛ این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته، وقت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بر این اساس بانکهایی که به این شیوه با مشتریان برخورد می کنند باید دلیل ایجاد این همه باجه های نمایشی خاموش را اعلام کنند.

طی سال های اخیر با توسعه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی میزان مراجعات به باجه های بانکی و داخل شعب کاهش یافته است اما به هر حال برخی از خدمات مانند وصول چک، درخواست دسته چک، برخی حواله های بانکی و غیره نیازمند مراجعه به متصدی باجه های بانکی است.

به هرحال لازم است که نظارت های بانک مرکزی بر عملکرد بانکها به ویژه در بخش تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری تقویت شود تا بانکی ها ارزش بیشتری برای وقت و کار مردم قائل باشند، زیرا این مسئله ای است که همه مردم در هر قشری با آن مواجه هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  45  =  51