پیام مدیرعامل جدید بانک سپه به مشتریان

سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل جدید بانک سپه طی پیامی، انتصاب خود را فرصتی مغتنم برای خدمتگذاری به مردم شریف ایران عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در بخش ابتدایی پیام مدیرعامل جدید بانک سپه آمده است: پروردگار قادر و منان را خاضعانه شاکرم که فرصت خدمت در کنار خانواده صمیمی و توانمند و متخصص بانک سپه را در این برهه حساس و بیاماندنی از تاریخ کشور عزیزمان، ایران اسلامی نصیبم کرد. فرصتی مغتنم که در آن جز به خدمت در پیشگاه بزرگ ملت ایران آن هم دوشادوش همکاران و جهادگران بانک سپه فکر دیگری در سر نمی پرورانم. بدون شک همه همکاران بزرگوار در مجموعه خدوم بانک سپه به شرایط موجود کاملاً واقف و مطلع اند، شرایطی حساس و فرصتی استثنائی برای حضوری پررنگ تر و اثرگذارتر در عرصه اقتصادی کشور. اقتصاد کشور در شرایط کنونی بیش از گذشته نیازمند سیستم بانکی توانا، قدرتمند و نقش آفرین و هوشیار است. سیستم بانکی که در سایه اعمال سیاستهای پولی مناسب شرایط جذب و هدایت نقدینگی استثنائی موجود و بی سابقه در تاریخ اقتصادی کشور را فراهم نموده، زمینه رشد و توسعه ای متوازن و پایدار را برای کشور به ارمغان آورد.
در بخش دیگری از پیام رئیس هیأت مدیره بانک سپه آمده است: درک شرایط کنونی و حساسیتها و الزامات آن برای حضوری مقتدر و نقش آفرین در عرصه اقتصادی از ضروری است که مطمئناً همکاران فرهیخته، بزرگوار و توانمند در مجموعه بانک سپه کاملاً به آن واقف اند. اینجانب باور دارم با وجود همکاران متخصص و متعهد موجود ، همچنین برنامه ریزیهای صورت گرفته در بخشهای مختلف از جمله عوامل انگیزشی و رفاهی ، رسیدن به جایگاهی بالاتر و شایسته تر برای بانک در عرصه اقتصادی و سیستم بانکی دور از دسترس نیست ، ارتقایی که افتخار و نتایج آن متوجه تک تک همکاران خواهد شد.
بنابراین گزارش، تقوی نژاد در پیام خود با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان قبلی بانک سپه عنوان کرده است: در اینجا لازم است از تلاشها و مجاهدتهای تمام مدیران و کارکنان قبلی این بانک خصوصاً برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر پاشایی فام که تمام توان خود را برای اعتلای بانک مقتدر و با صلابت، به کار گرفت تشکر و قدردانی کنم. ایمان دارم اگر این مجاهدتها و تلاشهای بی بدیل نبود امروز بانک سپه همچون ستاره­ای پر تلألو در آسمان اقتصادی کشور نمی درخشید.
در بخش پایانی پیام مذکور مندرج است: به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی عزیز هم اطمینان می دهیم همچون گذشته و بیشتر از قبل تمام تلاش و توان و امکانات خود را برای اعتلای هر چه بیشتر اقتصاد کشور بکار گیریم و با افتخار درعرصه خدمت رسانی به آنان تلاش نماییم. مجدداً خداوند منان را شاکرم که فرصت خدمتگذاری در کنار شما همکاران عزیز و بزرگوار و فرهیخته بانک سپه که در تلاش و مجاهدت سرآمد سیستم بانکی هستید برایم میسر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  +    =  15